اهدای 9هزار و 105 نسخه کتاب بنیاد قلم چی به کتابخانه های عمومی استان تهران
با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 545میلیون ریال صورت گرفت:
اهدای 9هزار و 105 نسخه کتاب بنیاد قلم چی به کتابخانه های عمومی استان تهران
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران گفت: 9هزار و 105 نسخه کتاب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 545میلیون ریال از سوی بنیاد قلم چی به کتابخانه های عمومی استان اهدا شد.
 
تاريخ : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵
به گزارش هنرنیوز ، علی نیکنام صبح امروز همزمان با اهدای این کتاب ها به کتابخانه های عمومی استان افزود: در راستای اهداف خیر خواهانه بنیاد علمی آموزشی قلم چی در ارتقا سطح علمی دانش آموزان ، دانشجویان و دانش پژوهان 9هزار و 105 نسخه کتاب به مبلغ یک میلیارد و 545 میلیون ریال از سوی این بنیاد جهت خرید کتاب های کمک آموزشی به کتابخانه های عمومی استان تهران اهدا شده است.

وی اظهار کرد: به همین منظور طی چند هفته اخیر ؛ 137 مسئول کتابخانه در سطح استان تهران با مراجعه به این بنیاد توانستند بین یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان برای هر کتابخانه بابت دریافت کتب کمک آموزشی قلم چی خرید نماید و ضمن دریافت کتاب های کمک آموزشی از این کتاب ها بهره مند شدند.

نیکنام افزود:در گسترش فرهنگ مطالعه ی مردم کتاب نقش اساسی و تاثیرگذاری دارد و یکی از راه های جذب مشارکت های مردمی اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران با اشاره به سهم ویژه خیران در گسترش فرهنگ مطالعه مفید بیان کرد: ساخت کتابخانه و اهدای کتاب در زمینه کتابخانه های عمومی اقدامی بسیار خداپسندانه است و خیران در سال جدید با علاقه بیشتری نسبت به سال های گذشته به امر اهدای کتاب پرداخته اند.

علی نیکنام در پایان از اهتمام کانون فرهنگی آموزشی قلم چی در جهت کمک به کتابخانه عمومی قدردانی کرد.

کد خبر: 93556
Share/Save/Bookmark