معرفی داوران بخش پویانمایی سومین جشنواره فیلم «سما»
معرفی داوران بخش پویانمایی سومین جشنواره فیلم «سما»
هیات داوران بخش پویانمایی سومین جشنواره فیلم سما ضمن انتخاب بهترین های این بخش ، معرفی شدند.
 
تاريخ : شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۲
به گزارش هنرنیوز، هیات داوران بخش پویانمایی سومین جشنواره فیلم «سما» به شرح زیر معرفی شدند:

مجید اسماعیلی: متولد 1339 ، مدرس دانشگاه، تهیه کننده و کارگردان انیمیشن است و سازنده انیمیشن «پادشاه آب» و تهیه کننده آثار انیمیشن «داستان سامرا» و «درخت طوبی» و چند فیلم سینمایی و سریال بوده است.

بهرام عظیمی: متولد 1345 تهران. کارگردان نخستین اثر سینمایی بلند و انیمیشن با نام «تهران 1500» و سازنده آثار و شخصیت های مختلف کارتونی در تلویزیون بوده است. داوری بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی را به عهده داشته و صاحب جوایز بسیاری در زمینه کاریکاتور و انیمیشن شده است.

هادی محمدیان: کارگردان انیمیشن و سازنده آثاری چون «بینا و دینا»، «پرواز تا بی‌نهایت» و «شاهزاده روم» و دارنده جوایز و تقدیرهایی در جشنواره های عمار، فجر، رویش، ققنوس و جشن خانه هنرمندان می باشد.

بهرام جلالی پور: نویسنده داستان و فیلمنامه و نمایشنامه برای کودکان و در زمینه انیمیشن مانند زندگی حضرت سلیمان و نویسنده کتاب هایی در زمینه هنر است.

سیدعلیرضا گلپایگانی: متولد اهواز، دانش آموخته کارشناسی کارگردانی سینما و کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن در دانشکده سینما تاتر دانشگاه هنر، دانشجوی دوره دکترای پژوهشی هنر در دانشگاه هنر اصفهان و مدیر عامل شرکت تخصصی تولید انیمیشن «حرکت کلیدی» می باشد.

سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه سما با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی در تاریخ 26-30 فروردین ماه در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.
کد خبر: 94258
Share/Save/Bookmark