فریدون مجلسی و محمود سریع‌القلم «هنر دیپلماسی و روزنامه‌نگاری تخصصی» را نقد می‌کنند
فریدون مجلسی و محمود سریع‌القلم «هنر دیپلماسی و روزنامه‌نگاری تخصصی» را نقد می‌کنند
نشست معرفی، نقد و بررسی کتاب «هنر دیپلماسی و روزنامه‌نگاری تخصصی» برگزار می‌شود.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
به گزارش هنرنیوز؛ این نشست تحت عنوان گردهمایی دیپلمات‌های دانش‌محور، استادان برجسته روابط بین‌الملل و روزنامه‌نگاران با سابقه کشور و با مشارکت کتابخانه‌ی تخصصی وزارت امورخارجه‌ی جمهوری اسلامی ایران و انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می‌شود.

مرتضی دامن پاک جامی (معاون پژوهشی مرکز آموزش و پژوهش های بین‌المللی وزارت امور خارجه) از میهمانان این برنامه است و بهروز بهزادی، منصور رحمانی، محمد سریر، فریدون مجلسی، عباس ملکی نیز در نشست معرفی، نقد و بررسی کتاب «هنر دیپلماسی و روزنامه‌نگاری تخصصی» سخنرانی می‌کنند.

همچنین محمد آشوری، اسعد اردلان، قاسم افتخاری، رضا امرالهی، داوود هرمیداس‌باوند، مهدی ذاکریان، احمد ساعی، محمود سریع‌القلم، بهزاد شاهنده، سهراب شهابی، تینا فریدونی، نرسی قربان، احمد قریب، جهانگیر کرمی و جمشید ممتاز از دیگر حاضرین این مراسم هستند.

نشست معرفی، نقد و بررسی کتاب «هنر دیپلماسی و روزنامه‌نگاری تخصصی» روز (چهارشنبه ۲۸ بهمن) از ساعت ۱۴ الی ۱۶ برگرار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان شهید باهنر(نیاوران)، خیابان شهید آقایی(گلستان)، شماره ۲ مراجعه کنند.

ورود برای عموم به نشست معرفی، نقد و بررسی کتاب «هنر دیپلماسی و روزنامه‌نگاری تخصصی» آزاد است ولی با توجه به ظرفیت محدود، علاقه‌مندان باید حضورشان را از طریق شماره تماس ۲۲۸۰۲۷۳۵ اعلام کنند.
کد خبر: 88958
Share/Save/Bookmark