فیلم داوود توحیدپرست به فجر سی‌وسوم می‌آید
با موضوع اختلاف دو برادر
فیلم داوود توحیدپرست به فجر سی‌وسوم می‌آید
داوود توحیدپرست کارگردان فیلم سینمایی «جت» از آغاز فیلمبرداری چهارمین اثر سینمایی خود در آبان و آماده سازی آن برای نمایش در جشنواره فجر خبر داد.
 
تاريخ : دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵

داود توحیدپرست کارگردان سینمای ایران درباره جدیدترین اثر سینمایی خود تحت عنوان جت گفت: من چندی پیش برای ساخت فیلم سینمایی «دختران کلاس ۱۰۸» درخواست پروانه ساخت کرده بودم که به هر دلیلی برای این فیلم مجوز صادر نشد و سه هفته گذشته برای ساخت فیلم جت اقدام کردم که خوشبختانه پروانه آن امروز صادر شد.
وی افزود: به امید خدا پیش‌تولید اولیه این فیلم را از دو روز آینده آغاز خواهیم کرد و سپس وارد مرحله پیش‌تولید سنگین این فیلم خواهیم شد که این پیش‌تولید به محض جذب سرمایه آغاز می‌شود.
توحید پرست خاطر نشان کرد: برای فیلم‌نامه این اثر سینمایی قرار است جلساتی را تشکیل دهم تا فیلم‌نامه این فیلم به ارتقا دهیم.
وی تاکید کرد: فیلمبرداری این اثر سینمایی اواسط آبان ماه در تهران آغاز خواهد شد اما احتمال این که به اصفهان یا شیراز سفر کنیم وجود دارد.
توحید پرست درباره داستان فیلم جت توضیح داد این فیلم یک اثر اجتماعی است و درگیری دو برادر بر سر دو نوع متفاوت از زندگی را به تصویر می‌کشد.
این کارگردان سینما گفت: در این فیلم ۴ بازیگر اصلی داریم و از میان این ۴ نفر دو بازیگر چهره را برای ایفای نقش این دو برادر در فیلم استفاده خواهم کرد.
توحید پرست تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا فیلم سینمایی جت را برای نمایش در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.
وی در پایان اظهار داشت: این فیلم در بخش خصوصی تولید می‌شود و ما در بخش خصوصی به سختی و درگیری بسیار شدیدی کار می‌کنیم.
بنابراین گزارش، توحیدپرست تابه حال «شیرین قناری بود»، «نامزد آمریکایی من» و «معصوم» را کارگردانی کرده است.

کد خبر: 74908
Share/Save/Bookmark