ضرورت تخصیص بودجه به فیلم‌های دفاع مقدسی
شورجه مطرح کرد
ضرورت تخصیص بودجه به فیلم‌های دفاع مقدسی
کارگردان سینمایی ایران درباره اظهارات اخیر رئیس سازمان سینمایی مبنی بر حمایت از آثار دفاع مقدسی در سینما گفت: آقای ایوبی چندین بار اعلام کرده که ما از آثار ارزشی حمایت می‌کنیم که امیدوارم این حرف عملی شود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴

جمال شورجه کارگردان سینمای ایران درباره آخرین فعالیت‌های سینمایی این روزهای خود اظهار داشت: من هم مثل برخی فیلمسازان کاری در دست ندارم، البته کسی هم از من نمی‌پرسد که من کاری دارم یا ندارم!
وی افزود: بالاخره کارنامه من مشخص است و فیلم‌هایی که ساختم همگی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت است چرا که نمی‌توانم مثل برخی قسمت‌های خصوصی، شهر موش‌ها و شهر گربه‌ها بسازم، البته این فیلم‌ها هم فیلم‌های محترمی هستند ولی تولید آن در آینده از دستم خارج است.
شورجه تأکید کرد: انتظار ما بر این است که بودجه‌هایی هم برای آثار ملی، دفاع مقدسی و مقاومت کنار گذاشته شود که اصل هم بر همین است و بودجه‌های واقعی سینما برای این امر استفاده شود نه هر فیلم خنثای سینمای بدنه‌ای که درخواست وام کرد این بودجه‌ها را به آنها بدهند.
کارگردان فیلم سینمایی «۳۳ روز» گفت: به خاطر دارم که در دوره نهم ریاست جمهوری بنیاد سینمایی فارابی در فیلم‌هایی مشارکت کرد که در حوزه دینی و ارزشی باشد و گرنه فیلم‌های خنثی کار خود را می‌سازند و اصلاً نیازی به مشارکت این ارگان‌ها نیست.
وی با اشاره به سخنان اخیر ایوبی مبنی بر حمایت از آثار دفاع مقدس اظهار داشت: ایوبی چندین بار اعلام کرده که ما از آثار ارزشی حمایت می‌کنیم که امیدوارم این حرف عملی شود.

کد خبر: 75222
Share/Save/Bookmark