ضبط فیلم تلویزیونی «مادر» ادامه دارد
ضبط فیلم تلویزیونی «مادر» ادامه دارد
 
تاريخ : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷
فیلم تلویزیونی «مادر» به کارگردانی اصغر نعیمی در حال فیلمبرداری و تدوین همزمان است.

به گزارش هنرنیوز، فیلم تلویزیونی «مادر» به نویسندگی مرجان اشرفی زاده و تهمینه بهرام علیان و کارگردانی اصغر نعیمی به سفارش سیما فیلم از ۱۰ روز گذشته فیلمبرداری و تدوین همزمان خود را آغاز کرده است.

این فیلم تلویزیونی که بر اساس طرح و ایده ای از زهیر یاری و به تهیه کنندگی سلمی بابایی فرزند شهید بابایی درحال تولید است روایتگر داستان احسان باقریان فوتبالیست تیم پارس است. او که طعم شهرت را تازه چشیده و مغرور و سرمست از جایگاه اجتماعی خود است در یک بازی مهم دچار مصدومیت شدیدی می شود که او را مدت ها از میادین بازی دور می کند.

از جمله بازیگران فیلم «مادر» شیرین بینا، مهدی زمین پرداز، نفیسه روشن، سینا رازانی، مجید مشیری، نسیم ادبی، مختار سائقی، فاطمه شکری، آیناز شهابی، میلاد نیلچی زاده و... هستند.

دیگر عوامل این فیلم تلویزیونی نیز عبارتند از مجری طرح: ونداد دوشن، مدیر فیلمبرداری: احسان رفیعی جم، مدیر تولید: محمد شریفی، مدیر برنامه ریزی: جواد کاهانی، تدوین: احسان لهراسبی، طراح گریم: سیدجلال موسوی، صدابردار: علیرضا نوین نژاد، طراح صحنه و لباس: مرجان صفا بخش، منشی صحنه: غزل شاهوردی، دستیار اول کارگردان: امیر عموری، عکاس و مشاور رسانه ای: محسن بیده، مدیر تدارکات: مهدی جلالی و مشاور تولید: منصور امامی.
کد خبر: 96102
Share/Save/Bookmark