تقدیر از «فرهاد فخرالدینی» در دومین جشن سالانه «موسیقی ما»
در آخرین شب تابستان،
تقدیر از «فرهاد فخرالدینی» در دومین جشن سالانه «موسیقی ما»
دومین دوره «جشن سالانه موسیقی ما»آخرین روز تابستان ۱۳۹۳ در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.این جشن تیرماه سال گذشته برای اولین بار در تالار وحدت و با حضور جمع زیادی از اهالی موسیقی برگزار شد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۵

به گزارش هنرنیوز،در دومین جشن سالانه موسیقی ما که شامگاه آخرین روز تابستان ۱۳۹۳ در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود، از یک عمر فعالیت هنری استاد «فرهاد فخرالدینی» و «سیمین غانم» تجلیل به عمل خواهد آمد. این دومین دوره «جشن سالانه موسیقی ما»ست که تیرماه سال گذشته برای اولین بار در تالار وحدت و با حضور جمع پرشماری از اهالی موسیقی که برای اولین بار از سبک‌های گوناگون گرد هم آمده بودند، برگزار شد. اولین دوره جشن سالانه موسیقی ما شاهد بزرگداشت اساتیدی چون «عبدالوهاب شهیدی»، «کیخسرو پورناظری» و «شهرام ناظری» بود و علیرضا قربانی، سهراب پورناظری، علی قمصری و بابک جهانبخش در آن به اجرای موسیقی زنده پرداختند.
«مجید برزگر» کارگردان شناخته شده سینما همچون سال گذشته، مدیریت و کارگردانی این برنامه را بر عهده دارد و «احسان کرمی» (که با اجرای برنامه‌هایی چون «رادیو هفت» و بازی در تئاترهای متعدد برای دوستداران هنر نام آشنایی دارد)، مجری برنامه خواهد بود.
همچنین تعدادی از مطرح‌ترین هنرمندان موسیقی کشور در این برنامه موسیقی زنده اجرا می‌کنند که اسامی آنها تا زمان اجرای برنامه اعلام نمی‌شود.
دومین جشن سالانه موسیقی ما به معرفی برترین‌های موسیقی ایران در سال ۹۲ اختصاص دارد که طی یک نظرسنجی بزرگ و فراگیر با حضور بیش از صد نفر از کارشناسان موسیقی و بیش از ۱۵۰ هزار نفر از علاقه‌مندان موسیقی و کاربران سایت «موسیقی ما» انتخاب شده‌اند.
جایزه ویژه خبرنگاران در دو رشته «بهترین آلبوم سال ۹۲» و «بهترین هنرمند جدید (آلبوم اولی)» از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

کد خبر: 74854
Share/Save/Bookmark