سازمان تامین ایجتماعی برای جمایت از حوزه استار تاپ ها آمادگی دارد
دکتر نوربخش در بازدید از نمایشگاه الکامپ تاکید کرد:
سازمان تامین ایجتماعی برای جمایت از حوزه استار تاپ ها آمادگی دارد
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک،کامیپوترو تجارت الکترونیک (الکامپ) گفت: با توجه به بخش های مختلف بیمه ای و درمانی که در سازمان تامین اجتماعی فعالیت دارند، حوزه استار تاپ ها نیز می توانند در این بخش ها فعالیت کنند.
 
تاريخ : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۷
به گزارش هنرنیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکترسید تقی نوربخش با حضوردر بخش ویژه نمایشگاه الکامپ (ارایه استار تاپ ها) اظهار داشت:این سازمان آمادگی دارد از طرح های نوآورانه در حوزه فناوری ( استار تاپ ها) حمایت کند.

وی با اظهار خرسندی از حضور در جمع مهندسان جوان کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی در زمینه استار تاپ ها( شرکت های نوپایی که با استفاده از فناوری کسب و کار راه اندازی می کنند) قابلیت زیادی دارد واز این رو از همه نخبگان وعلاقمندان این حوزه برای همکاری و همفکری با سازمان تامین اجتماعی دعوت می کند.

دکتر نوربخش همچنین در جریان این بازدید با حضور در غرفه سازمان تامین اجتماعی وشرکت رایتل از تلاش های همکاران این سازمان در حوزه آی تی تشکر کرد.

در این بازدید، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از نمایشگاه الکامپ ،دکتر همتی عضو هیات مدیره و دکتر جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان ؛ دکتر نوربخش را همراهی کردند.
کد خبر: 94834
Share/Save/Bookmark