دعوت از مردم برای حضور در آیین اختتامیه دومین سوگواره عبرات
رونمایی از تیزر دومین سوگواره عبرات؛
دعوت از مردم برای حضور در آیین اختتامیه دومین سوگواره عبرات
تیزر دومین سوگواره فرهنگی و هنری عبرات به منظور دعوت از عموم مردم برای شرکت در اختتامیه این رویداد رونمایی و جهت پخش، در اختیار رسانه های جمعی قرار گرفت.
 
تاريخ : يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲
به گزارش هنرنیوز ، ستاد خبری دومین سوگواره عبرات؛ این رویداد فرهنگی و هنری که روز چهارشنبه-۶ بهمن ماه- با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد، از عموم مردم و علاقه مندان دعوت می کند تا در آیین پایانی دومین سوگواره عبرات با محوریت پیاده روی اربعین حسینی حضور یابند. بدین منظور تیزر این سوگواره در نوبت پخش شبکه های مختلف سیما قرار گرفته است و در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی بازنشر می شود.

ستاد مرکزی اربعین امسال دومین سوگواره عبرات را در ۱۰ بخش شعر، نثر ادبی، عکس، نماهنگ، نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور، فیلم و مستند، مقالات علمی، نگارگری و تولیدات رادیویی برگزار می کند. بیش از ۳۰۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی و غیر ایرانی از ۴۰ ملیت در این رویداد شرکت کرده اند. جلسات داوری دومین سوگواره عبرات در هر بخش به طور مجزا جمع بندی و ارزیابی آثار را در روزهای باقیمانده در دستور کار خود دارد. همچنین به نفرات اول تا سوم هر بخش لوح تقدیر و جوایز نقدی بین ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان تعلق می گیرد و دو شرکت کننده دیگر نیز شایسته تقدیر معرفی می شوند.

پیش از آغاز مراسم افتتاحیه نیز نمایشگاه تجسمی ۵۰ عکس در بخش های حرفه ای و عمومی، ۲۰ نسخه اصلی از آثار نگارگری، ۱۵ کاریکاتور و اثر تصویرسازی از شرکت کنندگان راه یافته به مرحله نهایی داوری را در معرض دید عموم قرار می دهد.

گفتنی است شرکت در اختتامیه دومین سوگواره عبرات در تاریخ ۶ بهمن ماه از ساعت ۱۵ برای عموم مردم در تالار وزارت کشور واقع در میدان فاطمی آزاد است.
کد خبر: 93934
Share/Save/Bookmark