فیلم های « بهمنشیر» و «مادرم باش»
شبکه شما نمایش می دهد
فیلم های « بهمنشیر» و «مادرم باش»
دو فیلم سینمایی از شبکه شما پخش می شود
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰
به گزارش هنرنیوز ،فیلم تلویزیونی « بهمنشیر» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی مهدی علی نقی پور، پنجشنبه ۲۰آذر ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده است: جلیل پس از سال ها دوری از آبادان به همراه پسر ده ساله اش بابک به زادگاهش آبادان باز می گردد. کسی حتی خانواده اش انتظار او را نمی کشد و او را که از دست طلبکارانش گریخته همراهی نمی کنند جلیل که با طلبکارانش در آبادان روبرو و از سوی آنان تهدید شده چاره ای جز تهیه پول و پرداخت بدهی اش ندارد. تلاش او در راضی کردن خانواده برای فروش نخلستان موروثی شان ناکام مانده، به دام طلبکارانش می افتد و به شدت مضروب می شود اما ...

علی سهیم پور، محسن نیکویی، بدرالسادات برنجانی و طیبه نیک آزاد در فیلم تلویزیونی «بهمن شیر» از تولیدات سال۱۳۹۰ صداوسیمای مرکز آبادان به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم تلویزیونی «مادرم باش» به کارگردانی مسعود رشیدی ، جمعه ۲۱آذر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.

داستان روایت کاروانی می‏باشد که قصد رفتن به کربلا را دارند. در کرمانشاه نرسیده به مرز به دستور فرمانده پاسگاهی از رفتن این کاروان به خاک عراق جلوگیری می‏شود. در این میان زن مسنی که قصد دارد به زیارت کربلا برود به فرمانده پاسگاه اعتراض می‏کند و دلیل رفتنش را خوابی بیان می‏کند که فرزند مفقودالاثرش از او خواسته که به زیارت کربلا برود. او به حرف‏های فرمانده پاسگاه گوش نمی‏دهد و پیاده راهی مرز می‏شود که مرزداران جلوی او را می‏گیرند. او به ناچار مسیر را پیاده طی می‏کند، در طول مسیر دختر عکاسی که از آثار جنگ عکاسی می‏کند پیرزن را می‏بیند و او را سوار اتومبیل خود می‏کند. که ناگهان جوانی قاچاقچی آن‏ها را به گروگان می‏گیرد. نیروهای امنیتی که متوجه این گروگانگیری می‏شوند راهی محل گروگانگیری می‏گردند. پیرزن، جوان را نصیحت می‏کند تا...

فرامرز صدیقی، زهره صفوی، رامین راستاد، شیوا بلوریان و علی امجدی در فیلم تلویزیونی « مادرم باش» به تهیه کنندگی افشین زمانی تولید صدا وسیمای مرکز کرمانشاه بازی کرده اند.
کد خبر: 77374
Share/Save/Bookmark