علل و علائم سرطان های دستگاه ادراری بررسی می شود
در برنامه سلامت باشید
علل و علائم سرطان های دستگاه ادراری بررسی می شود
"سلامت باشید "یکی از برنامه هایی است که هر روز بجز پنج شنبه و جمعه ساعت 9:30 از شبکه جوان مهمان مخاطبین خود می شود .
 
تاريخ : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳
به گزارش هنرنیوز ، این برنامه با هدف ارتقا سواد سلامت جامعه و افزایش آگاهی بینندگان خود در موضوعات مهم حوزه بهداشتی و پزشکی هر روز به یکی از موضوعات مهم در حوزه سلامت می پردازد . با توجه به رویکرد این برنامه در پیشگیری از بیماری ها که شعار اصلی این برنامه است ، چهارشنبه ۱۰ دی با حضور جراح کلیه و مجاری ادراری به موضوع سرطان های دستگاه ادراری می پردازد .

از محورهای اصلی گفت و گو در این برنامه شیوع این بیماری در کشورمان ، افراد مستعد ابتلا به این بیماری ، راههای تشخیص و پیشگیری از آن و روش های درمان است . این برنامه در کنار توضیحات مفصل پیرامون موضوع برنامه پاسخ به سوالات مخاطبین خود را به عنوان یکی از بخش های اصلی همراه دارد .

اکنون برای تمام سرطان های دستگاه ادراری و تناسلی، درمان های بسیار موثری وجود دارد، اما به شرط این که بیمار در مراحل اولیه مراجعه کند نه پس از پیشرفته شدن سرطان، لذا بهترین راه مقابله با این بیماری و کنترل آن، توجه به علامات مشکوک از جمله دردهای مبهم شکمی یا وجود خون در ادرار است .بینندگان "سلامت باشید "برای کسب اطلاع از دیگر علائم مهم این بیماری می بایست چهارشنبه ۱۰ دی این برنامه را همراهی کنند.
کد خبر: 77897
Share/Save/Bookmark