جشن «ملت کتاب‌خوان» برگزار می‌شود
جشن «ملت کتاب‌خوان» برگزار می‌شود
 
تاريخ : شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
 
بنیاد ملت وابسته به بانک ملت به مناسبت هفته‌ی ملی کودک، جشن «ملت کتاب‌خوان» را در محل آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون روز شنبه ۱۸ مهرماه برگزار می‌کند.
به گزارش هنرنیوز، همزمان با هفته‌ی ملی کودک بنیاد ملت در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی بانک ملت، جشن «ملت کتاب‌خوان» را با همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.
در این جشن که با حضور مدیران عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، بانک ملت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای هیات امنا و هیات‌مدیره‌ی بنیاد ملت و گروهی از میهمانان ادبی و هنری برگزار می‌شود، بنیاد ملت از همکاری‌های خود با کانون رونمایی می‌کند.
بر اساس این گزارش، در جشن ملت کتاب‌خوان رونمایی از کتاب‌خانه‌ی سیار بانک ملت و کانون، تجهیز کتاب‌خانه‌های روستایی با اهدای ۴۰هزار جلد کتاب به کودکان، تجلیل و تقدیر از سه گروه شامل طلایه‌داران کتاب، مروجان کتاب و کتاب‌خوانی و بچه‌های فوق کتاب‌خوان از جمله برنامه‌های بنیاد ملت در همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
بنا به گفته‌ی مسوولان غرفه‌ی بنیاد ملت از این پس با هدف توسعه‌ی فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی این جشن به صورت سالانه همزمان با هفته‌ی ملی کودک برگزار خواهد شد.
این جشن طی مراسمی در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز شنبه انجام می‌شود. در این مراسم نویسندگان، ناشران، سردبیران و هنرمندان فعال در عرصه‌ی ادب و هنر و کودکان حضور خواهند داشت.
کد خبر: 83467
Share/Save/Bookmark