«پادشاه فصل‌ها» آبان ماه می‌آید
به یاد «مشکاتیان»
«پادشاه فصل‌ها» آبان ماه می‌آید
تازه‌ترین اثر علیرضا افتخاری به آهنگسازی حسین پرنیا با عنوان «پادشاه فصل‌ها» پس از تاخیری چند ماهه، 20 آبان منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴
«حسین پرنیا» آهنگساز و تنظیم کننده این آلبوم، گفت: شرکت منتشر کننده آلبوم «پادشاه فصل‌ها» قول داده که این آلبوم را در روز 20 آبان منتشر کند.

وی در خصوص تغییر نام این آلبوم به «ماه جادو» نیز گفت: شرکتی که مجوز کار را می‌گیرد این عنوان را به ارشاد برای کسب مجوز داده است و همین مورد کمی روند کارها را دشوار کرد. اما در ادامه نام این آلبوم دوباره به نام اصلی‌اش یعنی «پادشاه فصل‌ها» تغییر کرد.

این آهنگساز در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا اصلاحات دفتر موسیقی بر روی اشعار دلیل تاخیر انتشار این آلبوم است، گفت: این آلبوم هیچ مشکلی برای انتشار ندارد و از سوی دفتر موسیقی همه مجوزهای مربوطه را اخذ کرده است. من از خود آقای ارجمند استعلام گرفتم و ایشان تایید کردند که همه مجوزها صادر شده است.

وی در پایان گفت: من برای اولین بار چند قطعه برای پرویز مشکاتیان نوشتم و امیدوارم که این آلبوم هر چه سریعتر به بازار موسیقی بیاید.

بنابراین گزارش، آلبوم «پادشاه فصل‌ها» شامل 12 قطعه از جمله « بی تو بودن»، « سولو سنتور بی بی چون»، « بی بی جون»، « پاییز»، « دوره گرد»، « کنج تنهایی»، «سولو سنتور ماهور»، «قاصد تلخ»، «نفرین به سفر»، «رها»، «ریرا» و «پیوند عمر» می‌شود.

اشعار این آلبوم از سروده‌های شاعرانی چون محمد سلمانی، احمد شاملو، مهدی اخوان ثالث، علیرضا اخلاقی، نیما یوشیج و حافظ انتخاب شده است.

در این آلبوم که با تنظیم و آهنگسازی حسین پرنیا آماده شده است، نوازندگانی چون ارسلان کامکار (ویلن و بربط)، علیرضا خورشیدفر (کنترباس)، صائب کاکاوند ( تار و بم تار)، پژمان پرنیا ( تنبک)، حسین پرنیا (سنتور) و کریم باقری (ویلن سل) حضور دارند.
کد خبر: 75727
Share/Save/Bookmark