«فریاد غزه» توسط هنرمندان تئاتر اجرا می‌شود
در حوزه هنری
«فریاد غزه» توسط هنرمندان تئاتر اجرا می‌شود
نمایش «فریاد غزه» کاری از امیرحسین شفیعی و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری امروز ۱ مرداد ماه در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه می‌رود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۲

امیرحسین شفیعی نویسنده و کارگردان تئاتر از تولید نمایشی با محوریت کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: نمایش «فریاد غزه» محصول کارگاه تئاتر خیابانی ایران با حمایت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری امروز در تالار اندیشه به روی صحنه می‌رود.
وی افزود: این اثر روایت‌گر قصه نوجوانی است که در پیرامون خود با خشونت‌هایی مواجه می‌شود که محصول رژیم صهیونیستی است او که قصد دارد بر این خشونت‌ها مقابله کند خود نیز در آخر قربانی آن می‌شود.
کارگردان نمایش «هیس» تصریح کرد: اتفاقاتی که طی چند روز اخیر در فلسطین رخ داد باعث شد تا تلنگر‌هایی در ذهنم ایجاد شود اگر چه از مدت‌ها قبل دوست داشتم در رابطه با فلسطین اثری را خلق کنم اما نشد. احساس می‌کنم با دیدن تصاویری که در فلسطین رخ می‌دهد دل هر هنرمندی به درد می‌آید.
وی نمایش «فریاد غزه» را فریاد هنرمندان تئاتر بر علیه کشتار اسرائیل خواند و گفت: تنها ابزاری که هنرمندان تئاتر برای ابراز همدردی با برادران مسلمان‌شان در فلسطین دارند هنر است. ما آمادگی این را داریم که این نمایش را پرورش داده و در سطح وسیع‌تری اجرا کنیم اما این نیازمند حمایت ارگان‌های مختلف است امیدواریم ارگان‌های فرهنگی همکاری لازم با ما را انجام دهند.
در این نمایش روح‌الله سنایی، حسین بودشی و روزبه سیاه‌منصوری به عنوان بازیگر حضور دارند.

کد خبر: 73620
Share/Save/Bookmark