برگزاری اردوی آموزشی یک هفته ای «زیبا کنار» در چهار رشته سینمایی
توسط سازمان سینمایی حوزه هنری صورت می‌گیرد:
برگزاری اردوی آموزشی یک هفته ای «زیبا کنار» در چهار رشته سینمایی
اردوی آموزشی سازمان سینمایی حوزه هنری در چهار رشته فیلم نامه نویسی، کارگردانی، تدوین و فیلمبرداری ازشنبه (10 تیرماه) آغاز و تا آخر هفته در زیبا کنار برپا است. کامبوزیا پرتوی رشته فیلمنامه و کارگردانی، نازنین مفخم رشته تدوین و محمد آلادپوش رشته فیلمبرداری را آموزش می‌دهند.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، مرکز توسعه هنرهای تصویری استان های سازمان سینمایی حوزه هنری به منظور کشف استعداد فیلمسازی جوانان مناطق مختلف کشور پروژه «استعدادیابی و سوژه یابی کارگاهی» را در استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر سال گذشته برگزار کرد که در حال حاضر10 استعداد منتخب این کارگاه ها در اردوی یک هفته ای زیبا کنار در حال پرورش و آموزش توسط اساتید مهمان هستند.

برپایه این خبر، اردوی آموزشی یک هفته ای به منظور آموزش و ایجاد هماهنگی میان 10 استعداد منتخب برپاشده و قرار است در این اردو هر یک برای پرورش و هماهنگی برای ساخت فیلم مشترک با یکدیگر آموزش ببینند. در این راستا، این اردو میزبان 3 استاد میهمان می باشد و قرار است این اساتید در رشته های مورد نظر به آموزش منتخبین بپردازند.

کامبوزیا پرتوی رشته فیلمنامه و کارگردانی، نازنین مفخم رشته تدوین و محمد آلادپوش رشته فیلمبرداری را آموزش می دهند.
لازم به یادآوری است افق نگاه پروژه «استعدادیابی و سوژه یابی کارگاهی» سازمان سینمایی حوزه هنری، رصد توانمندی‌ها، جذب فیلم‌سازان مستعد استان ها و كشف آثار جدید، استفاده از فرهنگ عامه، قصه های فولكلور و ظرفیت های هنری و هویت فرهنگی مناطق؛ گسترش ظرفیت‌های تولیدی استان‌ها، تمركز زدایی از طریق توجه به قابلیت‌های نویسندگان و فیلم سازان استانی و ایجاد بسترهای آموزشی كاربردی در شناخت پتانسیل‌های فیلم سازی هر منطقه عنوان شده است.

پروژه «استعدادیابی و سوژه یابی کارگاهی» سازمان سینمایی حوزه هنری در مناطق و استان های دیگر استمرار می یابد.
کد خبر: 94690
Share/Save/Bookmark