تفاهم نامه همكارى با دانشگاه سينمايى مسكو امضا شد
در آستانه افتتاح مدرسه ملى سينماى ايران؛
تفاهم نامه همكارى با دانشگاه سينمايى مسكو امضا شد
در آستانه افتتاح مدرسه ملى سينماى ايران و به انگیزه ايجاد ارتباطات آموزشى و پژوهشى آن با مراكز معتبر جهان، تفاهم نامه همکاری با دانشگاه مسکو به امضا رسید.
 
تاريخ : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۳
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در این تفاهم نامه همكارى هاى آموزشى و پژوهشى دو جانبه در زمينه هاى مختلف از جمله تبادل استاد و دانشجو بين دو كشور، برگزارى كارگاه هاى كوتاه و بلند مدت، برگزارى هفته هاى فيلم، اكران هم زمان فيلم هاى هنر و تجربه در سالن هاى سينمايى ایران دانشگاه مسکو و مراكز دیگر آموزشى روسيه پيش از اين بين دانشگاه دولتى سينماى روسيه و سازمان سينمايىبررسى شده و اهم موارد آن از جمله نحوه اجرايى شدن قريب الوقوع آن مورد توافق طرفين قرار گرفت.

نسخه نهايى این تفاهم نامه طى مراسمى و پيش از برنامه اختتاميه جشنواره فيلم دانشجويان دانشگاه ها و مراكز سينمايى جهان با حضور اساتيد و سينماگران روسيه توسط "و.س.مالیشف" رييس دانشگاه دولتى سينما تاتر اين كشور و «حجت الله ايوبى»، رئيس سازمان سينمايى به امضاء رسید.

رئیس سازمان سینمایی در سفر خود به روسیه، علاوه بر بازدید از مركز سينمايى موسفيلم با معاون وزير فرهنگ روسيه دیدار و گفت و گو داشت. طرفین در این دیدار بر گسترش جدى تر تبادلات دو جانبه سينمايى با امضاى تفاهم نامه جديد و نیز برای برگزارى هفته فيلم طرفين در دو كشور و حمايت از توليدات مشترك تأکید کردند.
کد خبر: 76870
Share/Save/Bookmark