آغاز ثبت‌نام سلسله نشست‌های تخصصی مهدویت ویژه پایتخت‌نشینان
آغاز ثبت‌نام سلسله نشست‌های تخصصی مهدویت ویژه پایتخت‌نشینان
سلسله نشست‌های تخصصی مهدویت ویژه پایتخت‌نشینان با توجه به تحولات اخیر منطقه و لزوم بصیرت‌افزایی جامعه منتظر در مهدیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۴

به گزارش هنرنیوز، مهدیه امام خمینی(ره) که نمایندگی مؤسسه آینده روشن در تهران است با همکاری معاونت تبلیغ مرکز تخصصی مهدویت سلسله نشست‌های تخصصی مهدویت ویژه شهروندان تهرانی را با حضور اساتید حوزه علمیه قم برگزار می‌‌کند.
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست‌ها بدون هیچ محدودیت سنی تا ۱۷ آبان ماه فرصت دارند به آدرس www.mahdaviclass.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.
سلسله نشست‌های مهدویت با موضوعاتی امام مهدی(عج) و مهدویت در قرآن با حضور حجت‌الاسلام حائری‌پور، نشانه‌های ظهور(بررسی بایسته‌ها و آسیب‌شناسی تطبیق نشانه‌ها بر تحولات منطقه) با تدریس حجت‌الاسلام آیتی، مدعیان دروغین(مبانی، شیوه‌ها، راهکارهای مقابله به همراه پخش فیلم و ارائه مستندها) با سخنرانی حجت‌الاسلام نصوری برگزار می‌شود.
مهدیه امام خمینی(ره) زیر نظر مؤسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) است که مکان آن در تهران، پایین‌تر از میدان هفت تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، خیابان سمیه، رو به روی هتل آزادی، پلاک ۱۴۹ واقع است که در ۲۱ دی ماه سال گذشته با حضور حجت‌الاسلام پورسیدآقایی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی موسوی نسب مسئول دبیرخانه همایش دکترین مهدویت، حجت‌الاسلام فرامرز سهرابی عضو هیأت علمی مؤسسه آینده روشن افتتاح شد.

کد خبر: 75970
Share/Save/Bookmark