آغاز تصویربرداری اپیزود ۱۱ سریال «چرخ فلک»/ بازنویسی فیلم‌نامه اپیزودهای جدید
آغاز تصویربرداری اپیزود ۱۱ سریال «چرخ فلک»/ بازنویسی فیلم‌نامه اپیزودهای جدید
 
تاريخ : چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۶

سریال «چرخ فلک» به کارگردانی عزیز اله حمیدنژاد و بهرام عظیم پور اینروزها در مرحله بازنویسی اپیزود ۱۱ و انتخاب لوکیشن و بازیگر قرار دارد.

به گزارش هنرنیوز، ضبط اپیزود ۱۱ سریال «چرخ فلک» بعد از یک هفته استراحت دوباره از سر گرفته شده است.

همچنین نویسنده‌ها در حال بازنویسی فیلمنامه اپیزود ۱۱ هستند و در کنار آن عوامل تولید مرحله انتخاب لوکیشن و بازیگران را سپری می‌کنند.

اپیزودهای این سریال را عزیز‌الله حمیدنژاد و بهرام عظیم پور به طور مجزا جلوی دوربین برده‌اند و مدتی است که احسان عبدی‌پور به عنوان کارگردان به این دو پیوسته تا چند اپیزود را کارگردانی کند. عبدی‌پور کارگردانی فیلم‌های سینمایی «آه ای عبدالحلیم»، «پاپ» و «تنهای تنهای تنها» را در کارنامه خود دارد.

عوامل اصلی مشترک این سریال اپیزودیک عبارتند از: تهیه‌کننده: مجید مولایی، نویسنده: علیرضا طالب‌زاده، مجری طرح: کامبیز دارابی، تدوین: حسین غضنفری، طراح صحنه و لباس: حسن روح‌پروری، طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی، مدیرتولید: حیدر زرقومی و مشاور رسانه‌ای:هادی داداشی.

«کامران»، «می‌نا»، «باران» و «سارا» و «نوری» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و «داود»، «خالد» و «بیتا» به کارگردانی بهرام عظیم پور از دیگر اپیزودهای این سریال هستند که این روزها مراحل فنی خود را طی می‌کنند.
کد خبر: 91990
Share/Save/Bookmark