ویژه برنامه های شبکه دو سیما به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
ویژه برنامه های شبکه دو سیما به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
شبکه دو سیما در سوگ شهادت بانوی دو عالم؛ حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه هایی چون «کوی محبت»، «تن های تنها»، پخش مداحی و مرثیه خوانی و سخرانی ویژه این ایام، «مداحان نوجوان» و نمایش آثار سینمایی و مستند متعددی را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶
به گزارش هنرنیوز ، این برنامه ها که ویژه گروه های سنی مختلف تهیه شده چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 اسفند ماه از این شبکه پخش می شود. ویژه برنامه «تن های تنها» به تهیه کنندگی اصغر مهدی ابهری کاریست از گروه کودک و نوجوان که با حضور کارشناسانی چون شیدا نیکوروین و زهره عباسی و با اجرای محسن قره شیخلو و فاطمه السادات متولیان، روایت وحید کاظمی و قصه خوانی نجم الدین شریعتی پیرامون زندگی و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) اطلاعات ارزنده ای را به قشر مخاطب این برنامه یعنی گروه سنی نوجوان تقدیم می کند.

این برنامه مناسبتی که با تدارک آیتم‌های مختلف و پخش نماهنگ‌های مرتبط می‌کوشد مخاطبان خود را با مفاهیم عمیق معرفتی آشنا کند؛ چهارشنبه و پنج شنبه ساعت 19:00 روانه آنتن خواهد شد.

همچنین برنامه «کوی محبت» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی سید مصطفی موسوی با نگاهی به حیات طیبه حضرت فاطمه (س) در شب شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام؛ چهارشنبه ساعت 19:30 و پنج شنبه در دو نوبت؛ ساعت 12:30 و 19:30 از مشهد و نجف اشرف پخش خواهد شد. همچنین این برنامه طبق روال همیشه جمعه ساعت 17:30 همراه مخاطبان خود است.

سخنرانی ها و مرثیه خوانی های ویژه عزاداری بانوی دو عالم؛ حضرت فاطمه مرضیه (س) از جمله مداحی های حاج محمود کریمی و سخنرانی حجت الاسلام حیدری کاشانی چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 10:30 و سخنرانی دکتر قنبری چهارشنبه ساعت 23:30 از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام است.

برنامه «مداحان نوجوان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی، به همت هیات رزمندگان و تهیه کنندگی مسعود پورفرج که گزارشی از معرفی مداحان برگزیده نوجوان در یازدهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی کشور است، پنجشنبه ساعت 17:30 از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین برنامه «بی مرز با حجاب» پنجشنبه و جمعه ساعت 23:00 و «از لاک جیغ تا خدا» پنجشنبه و جمعه ساعت 17:00 پخش خواهد شد.

نمایش فیلم های سینمایی و مستند با مضامین ویژه، از دیگر برنامه هایی است که شبکه دو سیما در ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) برای بینندگان آماده پخش کرده است که از این میان می توان به سینمایی «بزم آخر» چهارشنبه ساعت 21:00 و «در جستجوی آرامش» پنجشبه ساعت 23:30 و مستندهای «من میترا نیستم» پنج شنبه ساعت 11:00، «نبرد پالمیرا» پنجشنبه ساعت 21:00 و «اثر انگشت» جمعه ساعت 10:30 اشاره کرد.
کد خبر: 94140
Share/Save/Bookmark