یادواره شهیدان نورین در منطقه 9 برگزار می شود
یادواره شهیدان نورین در منطقه 9 برگزار می شود
فرهنگسرای رویش به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در ویژه برنامه "آبروی محله" یادواره شهیدان نورین را روز سه شنبه 2 خردادماه در منطقه 9 برگزار می کند
 
تاريخ : دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۶
به گزارش منرنیوز و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش، "آبروی محله" با هدف تکریم از بازماندگان شهدا، وارثان فرهنگ ایثار و شهادت ، زنده نگه داشتن یاد شهدا و همچنین معرفی آنان به نوجوانان و جوانان محلات در منطقه 9برگزار می شود.

گفتنی است: قرائت زیارت پر فیض عاشورا، سخنرانی و تجلیل از خانواده شهیدان نورین از بخش های این برنامه است.

مهندس شهید محمد رضا نورین در تاریخ 7 تیرماه 65 دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد بعد از شهادت ایشان مهندس علی رضا نورین برادر بزرگوارشان به جبهه اعزام شدند و در تاریخ 26 دی ماه 65 در عملیات کربلای 5 شلمچه در اثر اصابت ترکش به سینه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

"آبروی محله" یادمان شهدای گرانقدر محلات منطقه 9 ،از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 فرهنگسرای رویش ، شهرداری منطقه و حوزه مقاومت بسیج 223 انصار المهدی (عج) و پایگاه های تابعه برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور می توانند سه شنبه 2 خرداد ماه از ساعت 17 تا 19 به نشانی مهرآباد جنوبی، 20 متری شمشیری، خیابان شهید سلطانی، کوچه شهیدان نورین، پلاک 4 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66688553 فرهنگسرای رویش تماس بگیرند.
کد خبر: 94483
Share/Save/Bookmark