موافقان و مخالفان دبیر جدید جشنواره فیلم در وایبر، واتساپ و تلگرام!
کمتر از چند ساعت پس از انتخاب دبیر جشنواره فیلم فجر
موافقان و مخالفان دبیر جدید جشنواره فیلم در وایبر، واتساپ و تلگرام!
امروز شرایط رسانه به گونه ای شده است که دیگر حتی خبرگزاری‌ها نمی‌توانند به سرعت رسانه‌های همراه مردم برسند. رسانه‌های همراه منظورم تلفن همراه است. تلفن همراه هم دوربین عکاسی شده؛ هم فیلمبرداری، هم ضبط صوت و ...؛ در این شرایط خبرنگاران در گروه‌های مختلف حضور دارند و به صورت آنلاین هم اخبار را رصد می‌کنند و هم درباره آن اعلام نظر می‌کنند. یکی از تازه ترین اعلام‌ها در این گروه‌ها موضوع انتخاب «محمد حیدری» به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
در این گروه‌ها یکی از مهترین موضوعاتی که مطرح می‌شود این است که چرا یک تئاتری وارد عرصه برگزاری و دبیری جشنواره فیلم فجر شده است. مگر نه این است که حتی اگر یک بازیگر سینما وارد تئاتر می‌شد که البته شد؛ همه تئاتری‌ها صدای‌شان در می‌آمد که این‌ها خاک صحنه نخورده‌اند و اینجا چکار می‌کنند.
نظر دیگری که در این گروه‌ها حاکم است، این است که چرا رضاداد را از این جشنواره کنار گذاشته‌اند؛ آیا کارهای بزرگتری برای او در نظر گرفته شده یا مرد پشت صحنه اداره سینمای ایران قرار است کار دیگری غیر از سینما انجام دهد؟!
از دیگر نظرات این است که چرا ایوبی هیچ نظری درباره این تغییر و تحولات نمی‌دهد؛ آیا اوست که این انتخاب‌ها را دارد؟ آیا سینما آدم مجربی برای برگزاری چنین رویداد مهمی ندارد!؟ این سوال‌ها پرسش‌هایی مقدماتی است که فعلا در صفحات مجازی در حال رد و بدل شدن است.
کد خبر: 80541
Share/Save/Bookmark