اکبر کریمی در پاسخ به هنرنیوز: ملاک اصلی ما فقط پول نیست/ خط قرمز ما «کرامت» بچه ها است
گزارش هنرنیوز از نشست خبری دیدار خیریه فوتبال ستارگان هنر ایران و همیاران ملائک؛
اکبر کریمی در پاسخ به هنرنیوز: ملاک اصلی ما فقط پول نیست/ خط قرمز ما «کرامت» بچه ها است
مدیرعامل ستارگان هنر ایران از حضور بلامانع خانم ها برای دیدن این مسابقه فوتبال خبر داد و اظهار داشت: بازی فوتبال ستارگان هنرایران تنها بازی فوتبال در کشور است که حضور خانم ها برای تماشای آن بلامانع است.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۳
به گزارش خبرنگار سینمایی هنرنیوز، صبح امروز نشست خبری فوتبال ستارگان هنر ایران و گروه همیاران ملائک در موسسه خیریه ملائک با حضور هومن جوادی مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران، بابک زرین آهنگساز، پویا امینی بازیگر تلویزیون و اکبر کریمی مدیرعامل موسسه خیریه ملائک برگزار شد.

اکبر کریمی مدیرعامل موسسه خیریه ملائک در پاسخ به سوال خبرنگار هنرنیوز که پرسید برای معرفی این خیریه و در راستای فرهنگ سازی به جهت کمک به امور خیریه، شما علاوه بر برگزاری فوتبال چه برنامه هایی را در طول سال تدارک دیدید گفت: اصل برای ما کرامت بچه هایی است که در این خیریه حضور دارند.

وی با بیان اینکه قرار نیست که ما از وجود این بچه ها استفاده ابزاری داشته باشیم یاد آور شد: اگر چه ما دست پر مهر همه را برای کمک به این خیریه می فشاریم اما برای ما ملاک اصلی فقط پول نیست فقط همین که هر کسی بداند وظیفه اش کمک به مستمندان و آسیب دیدگان است برای ما کافی است.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد: این موسسه قصد دارد روز جمعه شانزدهم مرداد بازی فوتبالی میان تیم گروه همیاران ملائک و تیم فوتبال ستارگان هنر ایران برگزار کند و تمام درآمدهای این بازی برای تامین بخشی از هزینه‌های فرزندان این موسسه که دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست هستند، مصرف خواهد شد.

وی ادامه داد: ما قصدمان فرهنگ‌سازی است تا برنامه گلریزان و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این برنامه را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

به گفته کریمی ، این موسسه از سال ۸۸ تاسیس گردیده و تا به امروز تمام هزینه‌های ۲۲ کودک را تمام و کمال متقبل شدیم. هزینه ماهیانه این موسسه 35 میلیون تومان است که فقط اجاره ساختمان این موسسه ماهی 5 میلیون تومان می باشد.

هومن جوادی مدیرعامل باشگاه فوتبال ستارگان دنیای هنر هم درباره این دیدار گفت: این باشگاه سال‌های سال است که تاسیس شده و در ابتدا با هدف افزایش رفاقت‌ها بود اما به مرور زمان شکل بهتر و پسندیده‌تری به خود گرفته و بعد از گذشت مدتی به خاطر مردم مشتاق حضور در برنامه‌های این چنینی بخشی از برنامه‌های ما شد.

جوادی ادامه داد: این بازی دو تایم ۲۰ دقیقه ای خواهد بود که علاوه بر مسابقه ، بخشی از این برنامه به معرفی موسسه اختصاص دارد و خوانندگان حاضر در مراسم نیز قطعاتی را به صورت زنده اجرا خواهند کرد.

وی افزود: تیم فوتبال ستارگان سینما و موسیقی در اول مهرماه ۱۳۹۱ تشکیل شد. اعضای این تیم همگی هنرمندان عرضه سینما و موسیقی (بازیگر و خواننده) هستند و ضمنا برای کمک به آرایش تیمی آنها چند چهره شاخص ورزش فوتبال به عنوان عضو افتخاری آنها را در تمرینات و مسابقات همراهی می‌کنند و هدف از تشکیل این تیم، ورزش هنرمندان در کنار هم و همچنین شرکت در مسابقات دوستانه و خیریه در سراسر کشور و حتی خارج از کشور است.

بابک زرین و پویا امینی هم ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم خیریه خواستار حضور مردم در این بازی فوتبال شدند.

دانشجو عضو هیات مدیره موسسه خیریه ملائک هم با اشار به خلاء قانونی که موسسات خیریه دارند مبنی بر اینکه باید بچه های بالای 18 ساله خود را از موسسه خارج کنند از مجلس خواست با تدابیر قانونی چاره ای برای ماندن این بچه ها در موسسات بیندیشد.

به گفته وی چند نفر از بچه های این خیریه که بالای 18 سال سن دارند نابینا هستند. این دختران اگر در موسسه نباشند باید در کجا زندگی کنند.

این مسابقه فوتسال که ساعت ۱۷ روز جمعه در مجموعه ورزشی هنگام واقع در میدان رسالت، خیابان هنگام، بعد از میدان الغدیر، جنب کوچه نعمت‌زاده برگزار می‌شود و هنرمندان حاضر در این مسابقه عبارتند از: هومن جوادی، پویا امینی، علی لهراسبی، مهدی صبایی، فرهاد جم، علی صالحی، کاوه خداشناس، مجید یاسر، بابک زرین، محمدرضا مهرانپور، سیاوش مفیدی، شهاب عباسی، علی کاظمی، حمید مهین‌دوست، رامین راستاد، آریا جهان میرزایی، میثم معافی، مهدی ماهانی و نیما نکیسا.

حضور در این مراسم برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو بلیت و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۲۲۲۱۴۴۴۵ تماس بگیرند. بهای بلیت این مسابقه ۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: 82161
Share/Save/Bookmark