محسن چاوشی ۲ قطعه آلبوم خودرا غیر مجاز منتشر کرد
محسن چاوشی ۲ قطعه آلبوم خودرا غیر مجاز منتشر کرد
محسن چاوشی پس از انتشار آلبوم «ابراهیم»، دو قطعه این اثر را که مجوز دریافت نکرده بودند، در کانال تلگرامی‌اش منتشر و در اختیار مخاطبان قرار داد.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۶
به گزارش هنرنیوز ، تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی با عنوان «ابراهیم» که حواشی بسیاری را برای دریافت مجوز به همراه داشت، بدون دو قطعه‌ای که از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد نیازمند اصلاح بود، صبح امروز (یکشنبه 11 شهریور) منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

این خواننده اما عصر امروز این دو قطعه را که «تو در مسافت بارانی» و «ما بزرگ و نادانیم» نام دارند و از سروده‌های حسین صفا هستند، بدون مجوز دفتر موسیقی در کانال تلگرامی خود به صورت رایگان منتشر کرد تا در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد.

«بِبُر به نام خداوندت»، «در آستانه پیری»، «همراه خاک اره»، «لطفا به بند اول سبابه‌ات بگو»، «ای ماه مهر»، «جهان فاسد مردم را» شش قطعه آلبوم «ابراهیم» هستند که همگی از سروده‌های حسین صفا به شمار می‌آیند و در کاور این آلبوم هم تنها نام این شش قطعه نوشته شده است.

علی ترابی، مدیرکل دفتر موسیقی پیش از این در نشست خبری جشنواره موسیقی فجر اعلام کرده بود مشکل این دو قطعه، واژه‌هایی است که در اشعارشان به کار رفته است و تا اصلاح نشدن‌شان امکان دریافت مجوز وجود ندارد.
کد خبر: 96969
Share/Save/Bookmark