کسب و کار با اجرای شهرام شکیبا
از شبکه 5 پخش می شود
کسب و کار با اجرای شهرام شکیبا
"کسب و کار " عنوان برنامه ای تولیدی از گروه دانش و اقتصاد شبکه 5 سیماست که اولین قسمت آن یکشنبه 21دیماه ساعت 12:30 روی آنتن می رود.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷
به گزارش هنرینوز ، این برنامه با رویکرد کار و کارآفرینی ، بهبود فضای کسب و کار ، بررسی مسائل و مشکلات کسب و کار و..... در ۴۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای پخش شود. " شهرام شکیبا” اجرای برنامه و دکتر مینا مهرنوش و دکتر مسلم خانی و...به عنوان کارشناسان این برنامه هستند و سید جلیل فرزین فر تهیه کننده این برنامه است.

این برنامه به شکل بدیعی با حضور متخصصان کسب و کار در سطح ملی تهیه و عرضه خواهد شد. همچنین موانع توسعه اقتصادي کشور و وجود اسناد و برنامه هاي کلان کشور، از جمله چشم انداز ۱۴۰۴،طرح تحول اقتصادي ، قانون بهبود محيط کسب و کار و ابلاغ سیاست های کلی مقام معظم رهبري در خصوص نظام اداری و ... مسیر راهنمای این برنامه است.

از طرف دیگر وجود مسايل و مشکلات مختلف بنگاه ها، شرکت ها و سازمان هاي فعال در نظام اقتصادي و اجتماعي کشور، لزوم توسعه کسب و کارها به منظور غلبه بر معضلات اشتغال، رونق توليد داخلي و توسعه صادرات کشور این گروه را وادشت تا با طراحی يک برنامه تلويزيوني مخاطب پسند با نگاهي کاربردي پاسخگوي مسايل و سوالات افراد ذی نفع، فعالان، و علاقمندان کسب و کارباشد.
کد خبر: 78239
Share/Save/Bookmark