عیدانه تلویزیون در روز عید سعید فطر
عیدانه تلویزیون در روز عید سعید فطر
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر؛ شبکه های سیما ویژه برنامه های متعدد و جذابی را برای پخش در نظر گرفته اند.
 
تاريخ : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۸
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی سیما، شبکه دو سیما چندین برنامه از جمله «آئینه خانه»، «خوان نیاز» و دو قسمت جدید از مجموعه «کلاه قرمزی» را برای مخاطبان این شبکه در گروه های مختلف سنی تدارک دیده است.

* «آئینه خانه» به بهانه عید بندگی و عبادت با رویکرد ویژه ای تقدیم مخاطبان خواهد شد. این برنامه کاری است از گروه خانواده که با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و به تهیه کنندگی سعید ستودگان جمعه و شنبه ( 25 و 26 خرداد ) ساعت 11 روانه آنتن خواهد شد.

* همچنین اختتامیه برنامه «مکث» کاری از گروه کودک و نوجوان ساعت 15:15 روز شنبه 26 خرداد برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است. در این قسمت از برنامه ضمن معرفی گروه های شرکت کننده و مروری بر روند برنامه از ابتدا تا کنون؛ گروه برگزیده شناخته و تقدیر می شود.

* از دیگر تدارکات شبکه دو؛ پخش دو قسمت جدید از مجموعه «کلاه قرمزی» است که جمعه و شنبه ( 25 و 26 خرداد) ساعت ۱۲ به روی آنتن می رود. تکرار این مجموعه نیز در همان روز ساعت 17 پخش می‌شود.

* پنجشنبه 24 خرداد نیز برنامه سحرگاهی «خوان نیاز» لحظات ملکوتی قبل و بعد از اذان صبح را با رویکرد ویژه عید سعید فطر تقدیم مخاطبان می کند. همچنین از همین گروه برنامه ساز ویژه برنامه ای برای ساعت 23:30 روز جمعه تدارک دیده شده که به صورت زنده روانه آنتن می شود.

* سخنرانی های ویژه عید فطر، گلچین برنامه ماه مهربانی، بهترین شو، با ما بیا و ... از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این عید بزرگ است.

شبکه سه سیما با آخرین برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در روز عید سعید فطر با مخاطبان همراهی می کند. این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی جمعه 25 خرداد ماه از ساعت 12 و به مدت چهار ساعت ادامه خواهد داشت.

این ویژه برنامه جشنی از مهمانان «ماه عسل» برگزار می کند و مدعوین منتخبی از بهترین مهمانان «ماه عسل» در سال جاری هستند که به انتخاب مردم و براساس نظرسنجی صورت گرفته، انتخاب شده اند و قصه هایشان و ماجراهایی که پس از حضور در برنامه را پشت سر گذاشته اند، مرور خواهند کرد .

از بخش های دیگر این ویژه برنامه، معرفی برگزیدگان نهایی مسابقه «قهرمان من» است.

گفتنی است از میان بیست هزار فیلم ارسالی از ابتدای ماه مبارک رمضان به برنامه «ماه عسل»، بیست و هشت فیلم به بخش مسابقه راه یافتند و تاکنون چهار فیلم با انتخاب مردمی به مرحله نیمه نهایی صعود کرده اند .

«جشن رمضان»، «تا جزیره» و «شب فیروزه ای» از جمله برنامه های تدارک دیده شده شبکه پنج سیما برای این ایام است.
برنامه «جشن رمضان» در آخرین شب ماه رمضان با یک برنامه شاد و جذاب به استقبال عید سعید فطر می رود و در شب عید نیز مهمان خانه مخاطبان می شود. برنامه «جشن رمضان» در شب عید با آیتم هایی مانند نمایش مراسم ازدواج آسمانی، اجرای موسیقی زنده، دعوت و حضور هنرمندان و چهره ها و...... با مخاطبان خود همراه می شود.

* برنامه «جشن رمضان» ساعت 21:30 از سالن سرپوشیده بوستان گفتگو بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

این برنامه همانند سال های گذشته در راستای حمایت و توانمند سازی افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر همنوعان تولید خواهد شد و دارای دو بخش استیجی و بازارچه است.

دعوت از افراد خیر و چهره های فرهنگی، هنری و ورزشی به عنوان مهمان برنامه و پخش مستند های مختلف از دیگر آیتم های این برنامه است. برنامه جشن رمضان کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی محمد قنبری است. هیراد حاتمی و ابوالفضل آقاخانی اجرا این برنامه را بر عهده دارند.

* «تا جزیره» عنوان برنامه اي زنده، كاري از گروه اجتماعي شبكه پنج سيماست كه پنج شنبه 24 خرداد ماه حوالی ساعت 23بر روی آنتن می رود.

اين برنامه به تهيه كنندگي عليرضا عاصم يوسفي و اجراي علی معصومی به صورت زنده و مستقيم از جزيره كيش پخش مي شود.
گپ و گفت و دعوت از هنرمندان، معرفی جاذبه گردشگری جزیره کیش و.... از بخش های این برنامه است.

* «شب فیروزه ای» این برنامه از شنبه 26 خردادماه به استان کرمانشاه می رود و مهمان مردم خونگرم این استان می شود. برنامه «شب فیروزه ای» ساعت 21 از شبکه پنج و سیمای کرمانشاه روانه آنتن می شود. این برنامه از مجموعه تاریخی \"طاق بستان\" مهمان خانه مخاطبان می شود. «شب فیروزه ای» با همکاری سیما کرمانشاه و تهیه کنندگی غلامرضا حیدری ساعت 21 از این دو شبکه پخش می شود.

برنامه «همین امشب» که به صورت زنده ساعت 20 روی آنتن شبکه سلامت می رود، کاملاً منعطف با این روز خواهد بود. این برنامه که اطلاعات عمومی زیادی را به مخاطبین ارائه می دهد قصد دارد در این روز با ایجاد یک فضای امید بخش در این شادی سهیم باشد.

این ویژه برنامه میهمانانی از عرصه های مختلف به برنامه خود دعوت کرده تا دقایق مفرحی را برای بینندگان شبکه فراهم سازد، پرفسور هنری از آداب و رسوم عید و دکتر یکتایی از سلامت اجتماعی برای مخاطبان می گویند.

این برنامه همچنین با دعوت از یک شاعر آیینی و خواننده حال و هوای شاد و در خور عید را برای هم میهنان عزیزمان ایجاد می نماید.

همچنین کلیپ ها، میان برنامه ها و وله هایی با موضوع عید به جذابتر شدن برنامه های این شبکه کمک می کند.
کد خبر: 96509
Share/Save/Bookmark