قهرمان دو دوره مسابقات جودو جهان مهمان این هفته " اصل 50"
قهرمان دو دوره مسابقات جودو جهان مهمان این هفته " اصل 50"
برنامه اصل 50 فردا پنجشنبه به معرفی منطقه "پرور" که در خط مرزی استانهای سمنان و مازندران قرار دارد می پردازد
 
تاريخ : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
به گزارش هنرنیوز ،منطقه حفاظت شده "پرور" در ۴۰ کيلومتری سنگسر واقع است که به لحاظ قرار گرفتن در ميان دو اکوسيستم مناطق بياباني جنوب استان سمنان و مناطق جنگلي استان مازندران و متأثر شدن از اين دو اکوسيستم، داراي سيماي جذاب طبيعي و جلوه هاي زيبايي از شاهکارهاي خلقت است.

این منطقه با تأثير پذيري از محيط اطراف خود و پوشش گياهي متنوع، زيستگاه خوبي را براي گونه هاي مختلف گياهي و جانوري فراهم آورده است. یکی از مشکلات این منطقه عادت کردن حیوانات به حضور اتومبیل بوده که عدم ترس آنها از اتومبیل ها موجب می شود براحتی در حاشیه جاده ها مشغول چرا شوند و در معرض خطر شکار قرار بگیرند.

در برنامه روز پنج شنبه اصل ۵۰ که ساعت ۱۰:۳۵ از شبکه یک سیما پخش می شود، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، آرش میراسماعیلی مدیر تیم های ملی جودو و نایب رییس فدراسیون جودو کشور و علی مهاجران عکاس محیط زیست و حیات وحش حضور خواهند داشت.

اصل۵۰ بعنوان حامی محیط زیست به تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری و اجرای ساسان گلستانه، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که روزهای پنج شنبه از این شبکه پخش می شود.
کد خبر: 78789
Share/Save/Bookmark