پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس از شبکه دو سیما
پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس از شبکه دو سیما
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، شبکه دو سیما راهپیمایی مردم مومن و روزه دار را از ایستگاه این شبکه واقع در تقاطع خیابان انقلاب و ابوریحان به صورت مستقیم پخش می کند.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
به گزارش هنرنیوز ، پوشش مستقیم حماسه بزرگ راهپیمایی روز جهانی قدس در ساعت ۹:00 صبح روز جمعه 18خرداد ماه آغاز می شود. مجریان این شبکه در کنار هنرمندان محبوب نیز در استیج و استودیوی پخش حضور خواهند داشت و به تناوب اجرای بخش های مختلف برنامه را برعهده می گیرند.

از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای آخرین جمعه ماه رمضان مستندیست که توسط گروه سیاسی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی نعمت اللهی تهیه شده و جمعه ساعت 20:00 روانه آنتن می شود. این مستند به بحث سازشکاری اعراب با رژیم اشغالگر قدس و نتیجه آن که از دست رفتن بخش عمده ای از سرزمین فلسطین است، اختصاص دارد.

همچنین علاوه بر ارتباط با مراکز شهرستان ها و پوشش مراسم راهپیمایی؛ نواها و نغمه هایی با مضامین مقاومت امت اسلامی و روز قدس پخش خواهد شد. میان برنامه، کلیپ و برنامه هایی چون ماه مهربانی به همراه پخش مستندهای ویژه روز قدس نیز برای بینندگان این شبکه تدارک دیده شده است.

از سوی دیگر سه فیلم سینمایی به مناسبت روز قدس برای مخاطبان این شبکه تدارک دیده شده که در روز جمعه؛ 18 خرداد ماه تقدیم بینندگان می شود. این فیلم های سینمایی عبارتند از؛ «گیلعاد» کاری از حسین سهیلی زاده با بازی حسین یاری، شهرام عبدلی، سپیده خداوردی و ... ، «یک نفر از میان ما» به کارگردانی حمید عبدالهی نجف آبادی و بازی نفیسه روشن، امیر غفار منش، اصغر نقی زاده و «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی و با بازی آرش مجیدی، مرجان شیرمحمدی، حمید گودرزی، بابک حمیدیان، جلال فاطمی و ... که به ترتیب در ساعات 7:30، ۱۷:۳۰ و 00:30 از این شبکه پخش خواهند شد.
کد خبر: 96464
Share/Save/Bookmark