عملیات «آمین» به مرحله آخر رسید
عملیات «آمین» به مرحله آخر رسید
تصویربرداری سریال تلویزیونی «آمین» ۱۰ روز دیگر در تهران به پایان می‌رسد.
 
تاريخ : شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲
به گزارش هنرنیوز ، جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این مجموعه با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر گروه مشغول ضبط فینال کار در خیابان‌های تهران هستند و مراحل تصویربرداری در هفته اول اردیبهشت به پایان می‌رسد.

وی افزود: تاکنون ۴۰ درصد از مراحل تدوین مجموعه انجام شده است و در حال رایزنی با آهنگسازان مطرح کشور برای ساخت موسیقی هستیم.

نوروزبیگی تصریح کرد: کار به لحاظ ساختار دراماتیک و ریتم بسیار جذاب و پر کشش است و بهرنگ توفیقی در فاز دوم تلاش کرده است تا با حفظ سبک خود جنس کارگردانی‌اش به ماحصل کار منوچهر هادی نزدیک باشد تا تماشاگر حین تماشای سریال برداشتی دوگانه از منظر ساختار از کار نداشته باشد.

داریوش فرهنگ، امین حیایی، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشا محرابی، سودابه بیضایی، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی‌، محمدرضا داوودنژاد، مهدی محرابی، یوسف تیموری و مهرناز مهرآرا بازیگران اصلی این سریال هستند.

در خلاصه داستان «آمین» به قلم زامیاد سعدوندیان آمده است: سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه «آمین» مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری، همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگان گیری برادر سرهنگ را به شهادت رسانده است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد. همزمان فرزند همایون برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین وارد ایران شده و ماموران علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را نیز جهت رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند اما...

کارگردان فاز نخست این مجموعه منوچهر هادی و فاز دوم بهرنگ توفیقی است.

«آمین» با مشارکت ناجی هنر، در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در گروه مجموعه‌های نمایشی مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) تولید می‌شود.
کد خبر: 80254
Share/Save/Bookmark