تلاش کردیم "تقاطع" قابل باور باشد
تهیه کننده "تقاطع"
تلاش کردیم "تقاطع" قابل باور باشد
 
تاريخ : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۳
تهیه‌کننده مجموعه "تقاطع" تاکید کرد این پروژه بر اساس اتفاقات مستند ساخته شده است.


به گزارش هنر نيوز،احمد بندری، طراح و تهیه‌کننده مجموعه "تقاطع" که روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 20:45 از شبکه سه پخش می‌شود، درباره شکل‌گیری این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: دو سال پیش با مشورتی که با آقای پورمحمدی مدیر شبکه سه و آقای شریعت‌پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه سه داشتم، تصمیم گرفتم برنامه‌ای بسازم که به معضلات  روز جامعه بپردازیم. بعد از موافقت‌ اولیه گروه تحقیق کار خود را شروع کردند.


وی در ادامه افزود: سعی کردم گروه تحقیق شامل جامعه‌شناسان و روانشناسان باشند تا بتوانیم کار خوبی تهیه کنیم. تحقیق هفت ماه طول کشید و حدود 200 موضوع استخراج شد که با موافقت شبکه 30 موضوع انتخاب شد. موضوع‌های انتخاب شده را در اختیار مسعود بهبهانی‌نیا سرپرست نویسندگان قرار دادیم تا یک مجموعه داستانی مناسب شکل بگیرد.


این تهیه‌کننده درباره پرداخت به موضوع‌هایی همچون زندگی بعد از طلاق در مجموعه "تقاطع" توضیح داد: این مجموعه را بر اساس اتفاقات مستند تهیه کردیم. این مجموعه ترکیب مستند و درام است، اما در مجموع تلاش کردیم به موضوعاتی بپردازیم که برای مخاطبان قابل باور و تاثیرگذار باشد، حتی به موضوع‌هایی پرداختیم که برخی می‌گویند خط قرمز است.


بندری خاطرنشان ساخت:  به نظرم خط قرمزی وجود ندارد. وقتی شکل ارائه به موضوعی درست باشد، می‌توان به موضوعات حساس پرداخت. در مجموعه "تقاطع" ما تلاش کردیم به آسیب‌های اجتماعی بپردازیم تا جوانان یاد بگیرند چگونه با معضلات برخورد کنند.


وی درباره تاکید بیش از اندازه این مجموعه بر زندگی خانوادگی گفت: علاقمند بودیم درست زندگی کردن را به جوانان نشان دهیم . به نظرم در آثار تلویزیونی به این موضوع سطحی برخورد شده، در حالی که زندگی معنای عمیقی دارد و باید سعی کنیم این مسئله را به جوانان یاد بدهیم. از سوی دیگر سعی نکردیم پایان تمام اپیزودهای این مجموعه خوب باشد، بلکه پایان‌های تلخ هم داریم و در این باره از ابتدا با مسئولان توافق کردیم.


این تهیه‌کننده درباره انتخاب رضا ذاکری دلاور برای کارگردانی این پروژه گفت: می‌خواستم کارگردانی انتخاب کنم که به لحاظ فکری با هم نزدیک باشیم. محتوای کار برایم اهمیت داشت، به همین دلیل ذاکری را انتخاب کردم. امیدوارم این مجموعه مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.
کد خبر: 11043
Share/Save/Bookmark