«دارکوب»، «به وقت خماری» و «خاله قورباغه» از چهارشنبه در سینماهای کشور / «تنگه ابوغریب» در آستانه اکران
«دارکوب»، «به وقت خماری» و «خاله قورباغه» از چهارشنبه در سینماهای کشور / «تنگه ابوغریب» در آستانه اکران
سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد دو فیلم «تنگه ابوغریب» و «کاتیوشا» و اکران سه فیلم سینمایی «دارکوب»، «خاله قورباغه» و «به وقت خماری» از چهارشنبه این هفته خبر داد.
 
تاريخ : سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۰
به گزارش هنرنیوز ، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای پروانه نمایش، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مصوبات جلسه امروز(دوشنبه 4 تیر) این شورا را تشریح کرد.

به گفته فرجی، قرارداد فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به کارگردانی بهرام توکلی در گروه استقلال به ثبت رسید و این فیلم اکران خود را پس از فیلم سینمایی «دارکوب» آغاز خواهد کرد.

قرارداد فیلم سینمایی «کاتیوشا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی عطشانی در گروه زندگی پس از فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» به ثبت رسید.

همچنین سه فیلم سینمایی «دارکوب»، «خاله قورباغه» و «به وقت خماری» به ترتیب در سینماهای آزادی، استقلال و ایران از چهارشنبه ششم تیرماه اکران خود را در سینماها آغاز خواهند کرد. اکران فیلم سینمایی دارکوب از چهارشنبه 6 تیر ماه آغاز می شود و تنگه ابوقریب نیز پس از آن در گروه سینمایی استقلال اکران خواهد شد.

فرجی همچنین در خصوص پخش مسابقات فوتبال در سینماها و تخصیص درصدی از مبلغ فروش بلیط این مسابقات برای صاحبان فیلم‌های روی پرده نیز گفت: مسئله اکران فوتبال در سینماها و مصوبات آن همچون جلسات گذشته شورای نمایش مورد بحث قرار نگرفت و موضوع آن مربوط به شورای عالی اکران است.

گفتنی است پیشتر علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران در گفتگو با تسنیم زمان پرداخت درصد حق پخش فوتبال به صاحبان فیلم را به پایان جام جهانی و بررسی میزان فروش سینماها و عایدی آنها از پخش مسابقات موکول کرده است.
کد خبر: 96563
Share/Save/Bookmark