کمک خیرین کهریزک به مناطق زلزله زده کرمانشاه /  اعلام آمادگی موسسه کهریزک برای  مراقبت از سالمندان و کودکان آسیب دیده زلزله
در نشست خبری موسسه خیریه کهریزک عنوان شد؛
کمک خیرین کهریزک به مناطق زلزله زده کرمانشاه / اعلام آمادگی موسسه کهریزک برای مراقبت از سالمندان و کودکان آسیب دیده زلزله
مدیر حوزه جمع آوری اقلام اهدایی نیکوکاران موسسه خیریه کهریزک کمک های اهدایی خیرین موسسه کهریزک به مناطق زلزله زده کرمانشاه در از قالب 6 کامیون به ارزش ریالی 8 میلیارد ریال خبر داد.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، عصر روز گذشته هفدهم دیماه ، نشست خبری اقلام اهدایی نیکوکاران موسسه خیریه کهریزک به مناطق زلزله زدگان کرمانشاه با حضور ایرج درزی مدیر حوزه جمع آوری اقلام اهدایی نیکوکاران موسسه خیریه کهریزک ، قاسم قندالی سرپرست جمع آوری اقلام اهدایی نیکوکاران موسسه و احمدی تنکابنی مدیر روابط عمومی موسسه برگزار گردید.

ایرج درزی در این نشست خبری گفت: در پی وقوع زلزله کرمانشاه ، موسسه خیریه کهریزک به عنوان عضوی از ایران زمین این مصیبت وارد شده را حس کرد و با توجه به رسالت خویش و با همت نیکوکاران ، کمک های داوطلبانه و خودجوش کارکنان خدوم آسایشگاه و هیات مدیره را با هماهنگی مدیریت بحران کرمانشاه و مدیر کل هدال احمر کرمانشاه به این مناطق اعزام کرده و خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اقلام مورد نیاز در قالب 6 کامیون که 2 کامیون آن به ظرفیت 500 عدد انواع هیتر ، لوازم گرمایشی در روز 5 شنبه 14 دیماه به کرمانشاه اعزام شد یادآور شد: 4 کامیون دیگر نیز که شامل فرش ، انواع ، بخاری ، پوشاک مردانه ، زنانه و بچه گانه ، کیف و کفش و اسباب بازی، رختخواب ، لحاف و تشک ، انواع حوله و ملافه می باشد را نیز ساعت 9 صبحِ سه شنبه 18 دیماه از محل آسایشگاه کهریزک به سرپرستی آقای قاسم قندالی به کرمانشاه اعزام خواهد کرد که ارزش ریالی این کمک ها تقریبا 8 میلیارد ریال می باشد.

ایرج درزی خبر داد آسایشگاه کهریزک آمادگی مراقبت و بستری سالمندان و کودکان آسیب دیده زلزله کرمانشاه را خواهد داشت و همین جا اعلام می کنیم که موسسه خیریه کهریزک در استان تهران و استان البرز هر کدام در حال حاضر توانایی پذیرش 100 نفر خواهند داشت.

مدیر حوزه جمع آوری اقلام اهدایی نیکوکاران موسسه خیریه کهریزک با اشاره به زلزله رودبار تصریح کرد: در این زلزله نیز به همین شکل عمل کردیم و به همت بانوان نیکوکار ؛ تعدادی از کودکان و کسانی که دچار آسیب شده بودند را بستری کردیم. این درحالی است که در زلزله بم نیز خدماتی به آسیب دیدگان ارائه گردید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار هنرنیوز که پرسید آیا در آینده نیز شاهد کمک رسانی و اهدای اقلام از سوی کهریزک به زلزله زدگان کرمانشاه خواهیم بود گفت: اگر از سوی نیکوکاران در ارائه کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه ، همتی وجود داشته باشد حتما این کمک ها نیز ادامه خواهد داشت.

درزی همچنین با اشاره به زلزله رودبار یادآور شد: در آن زلزله ، به همت بانوان نیکوکار ؛ یک خانه مادر – کودک در همان مقطع در رودبار تاسیس گردید که الان این کودکان به سن ازدواج رسیدند و برخی از آنان نیز ازدواج کرده و به تحصیلات عالیه دست یافتند. این درحالی است که در همان زمان نیز 400 نفر از این عزیزان اسکان موقت یافتند.

به گفته او ، در زلزله بم نیز به همت نیکوکاران نسبت به ساخت مسکن و مدرسه دائم اقدام شده بود.

وی در عین حال خبر داد یک کودک معلول کرمانشاهی در موسسه خیریه کهریزک استان البرز بستری شده است.

قاسم قندالی سرپرست جمع آوری اقلام اهدایی نیکوکاران موسسه کهریزک هم در این نشست خبری گفت: این کمک ها قرار است با هماهنگی هلال احمر کرمانشاه به روستاهای کمتر کمک شده که از قبل توسط هلال احمر شناسایی شدند توزیع گردد.

احمدی تنکابنی مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک هم در این نشست با بیان اینکه اگر اهدای این کمک ها قدری دیرهنگام به نظر می رسد به این دلیل است که نمی خواستیم شتاب زده عمل کنیم ادامه داد: با توجه به تجارب این گونه کارها که معمولا موسسه خیریه کهریزک دارد سعی کردیم اگر قرار است خیرین کمک هایی را به زلزله زدگان انجام دهند این کمک ها بهترین و هدفمند باشد.

مجید معافی
کد خبر: 95906
Share/Save/Bookmark