روابط بی قرارداد و اثرات مخرب آن در جامعه
در برنامه «عصر خانواده» مطرح می شود
روابط بی قرارداد و اثرات مخرب آن در جامعه
برنامه «عصر خانواده» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد جواد عبدالرحمانی سه شنبه، 16 دی با موضوع «روابط بی قرارداد و اثرات مخرب آن بر زندگی فردی و اجتماعی افراد» روی آنتن شبکه دو می رود.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۷
به گزارش هنرنیوز، محمد جواد عبدالرحمانی گفت: دکتر امیر فاضل الهیان، حقوق دان و مدرس دانشگاه امروز، ۱۶ دی میهمان استودیو برنامه «عصر خانواده» می شوند.

وی افزود: با این کارشناس از منظر حقوقی ضرورت تعهد و قرارداد برای ازدواج و همچنین روابط بی قرارداد و اثرات مخرب آن را مورد بررسی قرار می دهد.

این تهیه کننده گفت: این برنامه با هدف آگاهی بخشی عمومی به سراغ موضوعاتی می رود که می توانند برای خانواده های ایرانی مفید باشند.

وی ادامه داد: «عصر خانواده» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته خانواده ها را در فضای صمیمی و دوستانه ای دور هم جمع می کند و با محور قرار دادن سبک زندگی ایرانی اسلامی می کوشد تا با مخاطبان خود درباره مسائلی که به بهبود زندگی افراد کمک می کند گپ بزند.

عبدالرحمانی گفت: در آیتم «مزه زندگی» امروز به سراغ خانواده احمدی می رویم، خانواده ای ۳۶ نفره کردستانی که در کنار هم زندگی ساده و سرشار از صمیمت را تجربه می کنند.

برنامه «عصر خانواده» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه دو می رود، اجرای برنامه امروز را رؤیادسادات حسینی و علیرضا عندلیب به عهده دارند.
کد خبر: 78086
Share/Save/Bookmark