نمایش آثار دانشجویان نقاشی دانشگاه سوره در نگارخانه پندار
نمایش آثار دانشجویان نقاشی دانشگاه سوره در نگارخانه پندار
 
تاريخ : دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲

آثار دانشجویان رشته نقاشی دانشگاه سوره در نگارخانه پندار به نمایش گذاشته می‌شود. 

خواب عمیق، عنوان نمایشگاه گروهی دانشجویان رشته نقاشی دانشگاه سوره که در نگارخانه پندار به نمایش گذاشته شده است.

نیوشا طالقانی، مهسا گذشتی، زهره عبدالهی نسیم مکرمی چهار هنرمند جوانی هستند که آثار خود را در قالب نمایشگاهی تحت عنوان خواب عمیق به گالری پندار آورده‌اند. در این نمایشگاه هریک به گونه‌ای افکار، درونیات و تنهایی انسان‌ها را به نمایش گذاشته‌اند. این درونیات درقالب سبک سورئالیسم با تکنیک اکرولیک جانی تازه به خود بخشیده است.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: گاه انسان درگیر نوستالژی‌ای می‌شود مانند نوستالژی دوران کودکیش که زمانی با آنها زیسته است، همبازی‌هایش، عروسک‌هایش همان‌هایی که ما محکومشان کردیم به زندگی بدون سر، دست یا پا و اکنون آنها تنها و فراموش شدگانند و ما همچنان فرو می‌رویم در خوابی عمیق همانگونه که آنها رفتند و ما نگاه کردیم، پیر می‌شویم، کهنه می‌شویم و سپس فراموش... ما همان تنها شدگانیم که حصاری از تنهایی را دور خود پیچیدیم، زندگی می‌کنیم، نفس می‌کشیم، راه می‌رویم گویی خود را به خواب عمیق زده‌ایم، وارونه، معلق، پنهان، تنها و سردرگم هستیم و ساکت گویی به کما می‌رویم به اغما می‌رویم، گویی سایه ما نیز همان انعکاس درون تنهایی ماست.

در این نمایشگاه نزدیک به ۳۰ اثر از این چهار هنرمند به نمایش در خواهد آمد که ابعاد تقریبی آنها بین ١٠٠×٧٠ ، ۶۶×٩٩ و ١٠٠×١٢٠ است.

این نمایشگاه از روز جمعه ۱۶ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ افتتاح و به مدت دو هفته در نگارخانه پندار برای نمایش گذاشته شده است. بازدید از این نمایشگاه در روزهای بعدی از ساعت ۱۵ تا ۱۹ خواهد بود. گالری پندار در انقلاب، جمال زاده شمالی، نرسیده به بلوار کشاورز، کوچه نیلوفر ،پلاک ٣٨ واحد ٢ قرار دارد.
کد خبر: 82126
Share/Save/Bookmark