خوشحالم که تماشاگران فیلم را پسندیدند / پرستویی بازیگر بی نظیری است
بازیگر فیلم سینمایی «بادیگارد» در گفتگو با هنرنیوز:
خوشحالم که تماشاگران فیلم را پسندیدند / پرستویی بازیگر بی نظیری است
بازیگر نقش مهندس صولتی در فیلم «بادیگارد» با ابراز خرسندی از استقبال مخاطبین ، پرویز پرستویی را بازیگر بی نظیر سینمای ایران خطاب کرد و گفت: او همیشه افتخار سینمای ایران است.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
محمود عزیزی بازیگر نقش مهندس صولتی در فیلم «بادیگارد» اثر ابراهیم حاتمی کیا در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد این فیلم گفت: هنگامی که یک مجموعه خوب و قوی کنار هم جمع می شوند انتظاری جز یک فیلم خوب و قابل قبول وجود ندارد، کارگردانی خوب ، فیلمبرداری عالی ، قصه قوی و بازیگران خوب – منهای خودم- همه این ها حس خوبی به فیلم می بخشند و خروجی آن می شود رضایت و استقبال تماشاگران و من خیلی خوشحالم که نظر مخاطبین نسبت به این فیلم مثبت بود.



وی که سالها قبل در فیلم «لیلی با من است» با پرویز پرستویی همبازی بود با اشاره به این بازیگر تاکید کرد: پرویز پرستویی همیشه در گوشه دل من جا دارد و او همیشه افتخار بازیگری سینمای ایران است. پرستویی یکی از شخصیت های بی نظیر انسانی است و بازیگر لغایت پرتوان کشور ما محسوب می شود و من خوشحالم که دوباره با او همبازی شدم.

محمود عزیزی که بلافاصله بعد از نمایش فیلم «بادیگارد» در کاخ جشنواره با خبرنگار ما گفتگو می کرد و مدام از سوی تماشاگران و هنرمندان بابت بازی در این فیلم مورد تشویق و تقدیر قرار می گرفت در مورد رضایت مندی تماشاگران از فیلم بادیگارد اظهار داشت: وقتی آدم چنین واکنش های مثبتی را می بیند احساس می کند زحمتی که در فیلم کشیده شده از سوی تماشاگران دیده شده است. سرمایه ما ، شادی و لذت مردم است و هنرمندان هیچگاه غم مردم را دوست ندارند. امیدوارم که مردم همیشه شاد باشند.

این بازیگر سینمای ایران در مورد فیلم های جشنواره فیلم فجر یاد آور شد: بعضی از فیلم ها نتوانستند توقع من را نسبت به سازندگان آن برآورده کنند و من انتظار بیشتری از این کارگردانان داشتم هر چند که برخی ها خیلی خوب بودند. در مورد فیلم های اولی ، باید بگویم که چندتایی از این فیلم ها بی نظیر بودند. بنابراین آرزو می کنم کارفرمایان فرهنگی – هنری شرایط را به گونه ای رقم بزنند تا این فیلمسازان، فیلم های بعدی خود را راحت تر شروع کنند. من مطمئن هستم اگر به این فیلمسازان میدان و امکانات بهتری داده شود حتما ما در آینده نزدیک ، سال های پُربارتری در حوزه سینما خواهیم داشت.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این سوال که چرا اکثر مضامین فیلم های جشنواره فجر، تلخ هستند با بیان اینکه واقعیت را نمی شود کتمان کرد گفت: ما در طول عمر انقلاب اسلامی که خیلی زمان طولانی هم نیست، هشت سال جنگ داشتیم، تحریم داشتیم، تنگ نظری ها و بد اخلاقی های گروههای سیاسی کشور را داشتیم و این ها، همه به روحیات مردم صدمه زده و خود به خود؛ قهر اجتماعی و تلخی اجتماعی را به بار آورده است. از سوی دیگر؛ هنگامی که امکانات مالی مردم کمتر می شود این امر موجب افسرده تر شدن آنان می گردد و همه این مسائل جامعه را آزار می دهد و خروجی آن منجر به یک نوع تلخی اجتماعی می شود. اما امیدواریم این تلخی ها به گوشه نشینی و افسردگی های دائم تبدیل نشود و شور و نشاط و تلاش جای آنان را پرُ کند.


 
کد خبر: 88472
Share/Save/Bookmark