همنشینی شبانه پنج نسل یک خانواده بررسی می شود
در برنامه « زنده باد زندگی «
همنشینی شبانه پنج نسل یک خانواده بررسی می شود
برنامه «زنده باد زندگی» به تهیه کنندگی محمد جعفر خسروی یکشنبه، 16 آذر میزبان چند نسل از مادران یک خانواده می شود.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴
به گزارش هنرنیوز ،حشمت محبوبی خباز مادر ۸۵ ساله فردا،همراه با دختر، نوه، نتیجه و نبیره چند ماهه اش میهمان برنامه زنده باد زندگی می شود.

محبوبی خباز با وجود کهولت سن همچنان به امور خیریه می پردازد و با چرخاندن یک صندوق قرض الحسنه خانگی به نیازمندان کمک می کند. فرزندان او نیز علاوه بر وظیفه مادری خود به امور روزانه مادرشان رسیدگی می کنند.

بخش کارشناسی این قسمت از برنامه «زنده باد زندگی» نیز با حضور دکتر سید محسن فاطمی روی آنتن می رود، این روان شناس درباره آثار منفی برخی رفتارها در خانواده و چگونگی جبران آن صحبت خواهد کرد.

دکتر فاطمی عضو انجمن روان‌شناسی آمریکا، انجمن مطالعات آموزشی کانادا، انجمن فلسفه آموزش کانادا، انجمن روان‌شناسی آموزشی کانادا، و سازمان نظام روان‌شناسی جمهوری اسلامی ایران است. او از سال ۲۰۰۰ میلادی تا امروز مقالات متعددی در کنفرانس‌های علمی ارائه کرده و آثار متعددی از او در مجلات تخصصی علمی و بین‌المللی در ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، و ایران به چاپ رسانده است.

«زنده باد زندگی» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که با اجرای محمدجعفر خسروی روی آنتن می رود، این برنامه یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۳:۴۵ به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می شود.
کد خبر: 77212
Share/Save/Bookmark