آلبوم جدید «حسن خانچی» با عنوان «بین‌الحرمین»
همزمان با ایام ماه محرم منتشر شد
آلبوم جدید «حسن خانچی» با عنوان «بین‌الحرمین»
همزمان با ایام ماه محرم و صفر آلبوم جدید «حسن خانچی» با عنوان «بین‌الحرمین» شامل مداحی و ابتهال منتشر شد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۵
به گزارش هنرنیوز؛ همزمان با ایام محرم‌الحرام آلبوم جدید «حسن خانچی» با نام «بین‌الحرمین» به زبان فارسی و عربی رونمایی شد.
بین‌الحرمین شامل قطعاتی نظیر «عین الگمر»، «بین‌الحرمین»، «تتلقاکم رایتی»، «رایت مواکب»، «غاب الگمر»، «ابوالائمه» و «عباس» در زمان ۶۰ دقیقه تقدیم علاقه‌مندان شده است.
خانچی که رتبه اول مسابقات ابتهال و چند رتبه برتر در مسابقات تواشیح را در کارنامه دارد به جهت تولید بیش از ۸۰۰ اثر در زمینه‌های «مرثیه سرایی»، «ابتهال»، «دعا»، «سرودهای دینی» به زبان‌های عربی و فارسی و نیز به خاطر انتشار تولیداتش از شبکه‌های خارجی، به عنوان نخبه جوان این حوزه در جهان اسلام معرفی شده است.
وی در سال ۱۳۹۲ در مقابل رهبر معظم انقلاب اسلامی و نخبگان قرآنی کشور به اجرای برنامه پرداخت که مورد تحسین مقام معظم رهبری و حضار قرار گرفت.
این قاری و مبتهل در گفت‌وگو با فارس با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به ابتهال و نغمات دینی گفت: در دیدار سال گذشته جامعه قرآنی با مقام معظم رهبری توفیق اجرا پیدا کردم و معظم‌له در پایان به من گفت: در کشور به کار‌های شما نیاز است و با قوت ادامه دهید.
بسیاری از آثار وی هم‌اکنون در شبکه‌های مختلف سیما، رادیو قرآن، معارف، و رادیو و تلوزیون کشور‌های خارجی پخش و مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.
کد خبر: 76600
Share/Save/Bookmark