تماشای الیور توئیست از شبکه چهار
تماشای الیور توئیست از شبکه چهار
سریال زیبا و نوستالژیک الیورتوئیست، اثرماندگارنویسنده شهیر انگلستان"چارلز دیکنز" از شنبه 13 دی روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
 
تاريخ : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۸
به گزارش هنرینوز ، الیور محصول ۱۹۸۵ تلویزیون بریتانیا است که برگرفته از رمانی به همین نام است. این اثر دومین رمان مشهور چارلز دیکنز است که ابتدا در سال‌های ۱۸۳۷ تا ۱۸۳۹ میلادی به صورت پاورقی در یک ماهنامه انگلیسی منتشر می‌شد و اولین بار در سال ۱۸۳۸ میلادی به صورت کتاب منتشر شد.

خلاصه داستان: الیورتویست که در نوانخانه ای رها شده است، قربانی دستگاه تعلیم و تربیتی است که همه همنوعانش وابسته به آن هستند. بامبل فراش حوزه کلیسا، از تازیانه زدن به بچه های تیره بخت لذت می برد، به نحوی که الیور از آنجا می گریزد و روانه لندن می شود و در آن شهر به جوانی برمی خورد که او را به دزدان می دهد.

در این سریال که از شنبه ۱۳دی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن می رود و روز بعد ساعت ۱۲:۲۰ باز پخش می شود، الیورتویست، فاگین، بیل سایکس، نانسی و براون‌لا شخصیت های اصلی آنرا شکل داده اند.

در قسمت اول این سریال ماندگار خواهیم دید: الیور کوچک بعد از بدنیا آمدن و بدلیل اینکه مادر او را ترک می کند به پرورشگاه سپرده می شود. در آنجا سالی و چند زن دیگر مسئول نگهداری از کودکان هستند اما بسیار بی رحم، بداخلاق و تندخو هستند.
کد خبر: 77988
Share/Save/Bookmark