«کوله پشتی‌ات کجاست» منتشر می‌شود
«کوله پشتی‌ات کجاست» منتشر می‌شود
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵
«کوله پشتی‌ات کجاست» سروده عرفان نظرآهاری با تصویرگری علی نامور در قالبی جدید منتشر می‌شود.

عرفان نظرآهاری، از انتشار «کوله پشتی‌ات کجاست؟» با قطع و قالبی جدید خبر داد و افزود: این اثر، برنده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و برگزیده جایزه ادبی پروین اعتصامی در سال ۱۳۸۲ شده که اکنون در قطع و قالبی جدید توسط انتشارات به نشر منتشر می‌شود.

به گفته این نوسنده، تصویرگری های کتاب «کوله‌پشتی‌ات کجاست؟»، کاری از زنده یاد علی نامور است. در این تجدید چاپ، کتاب با لوح موسیقایی شعرها نیز همراه است. آهنگسازی این اثر موسیقایی کاری از محمد نصرتی است که پیش‌تر برای کتاب «قلبی بزرگتر از جهان» هم آهنگسازی کرده بود.



نظرآهاری همچنین از انتشار مجموعه شعر «پشت کوچه‌های ابر» خبر داد و افزود: همراه با انتشار «کوله پشتی‌ات کجاست؟» مجموعه شعر «پشت کوچه‌های ابر» نیز که نخستین بار در سال ۱۳۷۶ توسط انتشارات نیستان چاپ و برگزیده جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده بود، تجدید چاپ می‌شود. این کتاب نیز همراه با لوح موسیقایی است و با قطع و قالب و تصویرگری جدید روانه بازار کتاب می شود. هر دو کتاب با صدای عرفان نظرآهاری اجرا شده است.

ساخت موسیقی اشعار «پشت کوچه‌های ابر» به پایان رسیده و کتاب در آخرین مراحل صفحه آرایی است. مدیر هنری این کتاب‌ها امیر مفتون است.
کد خبر: 82658
Share/Save/Bookmark