"به اضافه فوتبال" جای خالی برنامه ای تحلیلی درباره مسابقات فوتبال خارجی را پر کرد
"به اضافه فوتبال" جای خالی برنامه ای تحلیلی درباره مسابقات فوتبال خارجی را پر کرد
محمدرضا احمدی مجری برنامه "به اضافه فوتبال" گفت: استقبال مردم از فوتبال های خارجی و تجربه موفق برنامه گزارش ورزشی باعث شد تا جای خالی برنامه ای تحلیلی را که به مسابقات و اخبار لیگ های اروپایی بپردازد حس شود و "به اضافه فوتبال" آن را پر کند.
 
تاريخ : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳
به گزارش هنرنیوز، محمدرضا احمدی مجری برنامه "به اضافه فوتبال" درباره اهداف این برنامه بیان داشت: با توجه به تجربه موفق برنامه گزارش ورزشی، می دانستیم که مردم ما به فوتبال های خارجی علاقه بسیاری دارند و آن را به طور جدی دنبال می کنند. بنابراین حس می کردیم که این فضا وجود دارد که یک برنامه تحلیلی درباره لیگ های اروپایی و تازه ترین اخبار و حواشی مربوط به رقابت های خارجی پخش شود.

وی با بیان این که اجرای دو نفره را بیشتر ترجیح می دهد، درباره نحوه اجرای این برنامه نیز افزود: خوشبختانه اکنون با وجود گذشت تنها چند برنامه از "به اضافه فوتبال" با محمد سرمدی به هماهنگی خوبی رسیده ایم. من خودم اجرای دو نفری را بیشتر از اجرای تک نفری دوست دارم. زیرا به نظرم در این نوع اجرا پاسکاری ها برنامه را شیرین تر و جذاب تر می کند. همچنین اختلاف تونالیته و صدای مجریان به ریتم برنامه کمک می کند.

این گزارشگر ورزشی همچنین در پاسخ به این که آیا در گزارش های خود از رویه گزارشگری خاص تبعیت می کند یا نه، گفت: به هر حال زمانی که من کارم را در شبکه سه سیما به عنوان گزارشگر فوتبال آغاز کردم اساتید و گزارشگران خوبی مانند جواد خیابانی، عادل فردوسی پور، مزدک میرزایی، و آقای شفیع همکاری می کردند که من همه شان را دوست دارم و ممکن است در جایی هم از آنها ایده گرفته باشم. اما این به معنای تقلید صرف یا الگوبرداری دقیق نیست. زیرا اگر قرار بر تقلید از گزارشگری دیگر باشد که آنها خیلی بهتر دارند کارشان را دنبال می کنند و دیگر محمدرضا احمدی نباید گزارشگر می شد. به نظرم هریک از گزارشگران فعلی فوتبال با یک ویژگی خاص ممتاز می شوند. برای مثال خود من در آکسان گذاری هایم، عادل فردوسی پور بیشتر به واسطه تعابیر و لفظ هایی که استفاده می کند، مزدک میرزایی به واسطه سوپرواکنش‌هایی که بعد از گل زدن نشان می دهد.

این برنامه که پخش آن در آستانه آغاز رقابت های جام ملت های آسیا در استرالیا آغاز شده است کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی حسین زکایی است و سه شنبه ها بعد از اخبار شبانگاهی این شبکه پخش می شود. اجرای این برنامه را نیز محمدرضا احمدی و محمد سرمدی بر عهده دارند.
کد خبر: 77898
Share/Save/Bookmark