فیلم عسگرپور اواخر آبان کلید می خورد
«متولد 65»
فیلم عسگرپور اواخر آبان کلید می خورد
مجید توکلی کارگردان فیلم سینمایی «متولد 65» از آغاز فیلمبرداری اولین اثر سینمایی خود در روزهای پایانی آبان ماه به تهیه‌کنندگی محمدمهدی عسگرپور خبر داد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
«مجید توکلی» کارگردان فیلم سینمایی «متولد 65»‌ که اخیرا برای فیلمنامه این اثر سینمایی موفق به دریافت پروانه ساخت شده، گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فیلمبرداری این فیلم را طوری شروع می‌کنیم که بتوانیم آن را برای نمایش در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

وی افزود: برآورد ما برای آغاز فیلمبرداری «متولد 65»‌ اواخر آبان ماه است و تلاش می‌کنیم که به محض جذب سرمایه کار را کلید بزنیم.

توکلی درباره مدت زمان فیلمبردای اولین فیلم سینمایی خود گفت: کلیه لوکیش‌ها در تهران است و عمده فیلم نیز در بخش‌های داخلی فیلمبرداری می‌شود و حدود 30 درصد کار در لوکیش‌های خیابانی می‌گذرد و برنامه‌ریزی ما برای مدت زمان فیلمبرداری این فیلم 40 جلسه است.

وی در توضیح داستان «متولد 65»‌ گفت: این فیلم یک تم عاشقانه دارد و دغدغه اجتماعی در بحث نسل جوان را به تصویر می‌کشد.

توکلی درباره انتخاب بازیگر در فیلم «متولد 65»‌ تاکید کرد: این فیلم یک اثر پربازیگر است اما برای انتخاب بازیگران این فیلم به نتیجه قطعی نرسیدیم اما ترجیح می‌دهیم از ترکیب بازیگران جوان و بازیگران حرفه‌ای استفاده کنیم.

بنابر این گزارش مجید توکلی در اولین تجربه سینمایی خود فیلم سینمایی «متولد 65»‌ به تهیه‌کنندگی محمد مهدی عسگرپور مقابل دوربین می‌برد. همچنین رضا میرکریمی نیز به عنوان مشاور کارگردان وی را در اولین اثر سینمایی خود کمک می‌کند.

توکلی تا کنون آثار کوتاهی از جمله پیتوک، دوازه تیر، شام‌حاضره، مستند سلطان و تله‌فیلم زیگزاگ را کارگردانی کرده است.
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930730000779#sthash.XoiOLDSn.dpuf
کد خبر: 75728
Share/Save/Bookmark