مستندی از حاشیه‌های سفر رئیس‌جمهور به نیویورک
از شبکه یک پخش می شود
مستندی از حاشیه‌های سفر رئیس‌جمهور به نیویورک
حاشیه‌های سفر رئیس‌جمهور به نیویورک و سخنرانی وی در 69امین اجلاس عمومی سازمان ملل و همچنین حضور لئوناردو دی‌کاپریو به عنوان سفیر صلح در مجمع عمومی سازمان ملل، قرار است در مستند «خیابان یکم» به روی آنتن برود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
به گزارش هنرنیوز ، مستند «خیابان یکم» درباره سفر دکتر روحانی به نیویورک برای حضور و سخنرانی در ۶۹‌امین اجلاس عمومی سازمان ملل است.

«خیابان یکم» در دو قسمت ۳۵ دقیقه‌ای آماده شده و در آن به حاشیه‌های سفر رئیس جمهور، دیدارهای دوجانبه با روسای کشورهای مختلف، دیدار با گروه‌های مختلف امریکایی (مدیران رسانه‌های بین‌المللی، اقتصادیون و...) سخنرانی در اجلاس آب و هوا، دیدار با ایرانیان ساکن آمریکا، مصاحبه با شبکه‌های خبری و سخنرانی در مجمع عمومی می‌پردازد.

همچنین بررسی اهمیت سفر امسال و بازتاب‌های سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی و نیز حضور لئوناردو دیکاپریو، بازیگر سرشناس سینما از دیگر نکات مستند است.

مستند «خیابان یکم» به کارگردانی جواد توانا و محمد شکیبانیا ساخته شده است و روز چهارشنبه - دهم دی ماه - قبل از اخبار شبانگاهی ۲۱ و پنج‌شنبه - یازدهم دی ماه - بعد از اخبار شبانگاهی ۲۱ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: 77915
Share/Save/Bookmark