آغاز زودهنگام جشنواره جهانی و سالن اختصاصی برای اهالی رسانه
مدیر ارتباطات و رسانه جشنواره جهانی خبر داد:
آغاز زودهنگام جشنواره جهانی و سالن اختصاصی برای اهالی رسانه
سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای اهالی رسانه همچون سال گذشته یک روز زودتر آغاز می‌شود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳
به گزارش هنرنیوز ، کیوان کثیریان مدیر ارتباطات و رسانه جشنواره گفت: سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای اهالی رسانه ساعت ۱۶:۳۰ روز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ماه طی یک دیدار کوتاه با سید رضا میرکریمی دبیر جشنواره سی‌وپنجم در پردیس چارسو آغاز می‌شود.

او ادامه داد: پس از این دیدار ابتدا فیلم سینمایی «معلم» (TheTeacher) از جمهوری چک از آثار حاضر در بخش جشنواره جشنواره‌ها برای اهالی رسانه در سالن اصلی پردیس چارسو اکران می‌شود و بعد از یک پذیرایی کوتاه در بخش «بام نشین» واقع در طبقه هفتم پردیس چارسو دو فیلم «مادر»(Emma) از اندونزی حاضر در بخش مسابقه بین الملل و «میز» (The Tabl) حاضر در بخش سینمای کره در سالن ۲ و ۳ به نمایش در می‌آید.

کثیریان اظهار کرد: در این دوره از جشنواره سالن ۲ پردیس سینمایی چارسو به صورت اختصاصی برای اهالی رسانه در نظر گرفته شده است و منتقدان و خبرنگاران می‌توانند بدون رزرو بلیت و تنها با ارائه کارت خبرنگاری جشنواره (Press) به تماشای فیلم‌هایی که در این سالن به نمایش درمی‌آید بنشینند. البته بدیهی است که سالن شماره دو پردیس چارسو ظرفیت مشخصی دارد و تا همان اندازه می‌تواند پذیرای منتقدان و خبرنگاران باشد، بنابراین با پر شدن ظرفیت این سالن، اهالی رسانه می‌توانند از سایر سالن‌ها استفاده کنند که این امر مستلزم رزرو بلیت است.

کثیریان ادامه داد: اهالی رسانه و منتقدان برای استفاده از برنامه‌های سایر سالن‌ها باید یک روز قبل از طریق سایت سینماتیکت بلیت فیلم مورد نظرشان را رزرو کنند که البته همچون سال گذشته رزرو بلیت برای اهالی رسانه به صورت رایگان خواهد بود.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره توضیح داد: توصیه ما به خبرنگاران و منتقدان این است که برای استفاده بهینه از برنامه‌های جشنواره برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند و با رزرو به موقع صندلی خود در سالن های مختلف بتوانند به بهترین نحو فیلم های مورد نظرشان را ببینند.

او ادامه داد: علاوه بر این سالن‌های سینما فلسطین نیز بدون نیاز به رزرو بلیت و تنها با کارت Press جشنواره برای اهالی مطبوعات قابل استفاده است.

مدیر ارتباطات و رسانه جشنواره جهانی گفت: برای استفاده اهالی رسانه از ورکشاپ ها، امکان محدودی پیش بینی شده که با یک معرفی نامه از سوی مدیریت ارتباطات و رسانه، امکان پذیر است.

کثیریان در پایان درباره روزنامه نگاران و منتقدانی که هنوز کارت ورود به کاخ جشنواره را دریافت نکرده‌اند، گفت: کسانی که هنوز موفق به دریافت کارت جشنواره نشده‌اند، می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ماه با مراجعه به طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو، کارت‌های خود را از بخش ارتباطات و رسانه جشنواره دریافت کنند.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.


کد خبر: 94295
Share/Save/Bookmark