«اسب سفید پادشاه» یکی از فیلم‌های پر فروش سال ۹۴ خواهد شد
مجید یاسر در گفتگو با هنرنیوز:
«اسب سفید پادشاه» یکی از فیلم‌های پر فروش سال ۹۴ خواهد شد
تهیه کننده فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» با اشاره به استقبال هنرمندان از اکران خصوصی این فیلم گفت: به گفته همه هنرمندان این فیلم می‌تواند یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های سال ۹۴ باشد.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴
مجید معافی- مجید یاسر که تهیه کنندگی فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به صورت مشترک با محمد حسین لطیفی برعهده داشته است در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد اکران خصوصی این فیلم که برای هنرمندان به نمایش در آمده بود افزود: خدا را شکر استقبال هنرمندان از اکران خصوصی فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» بسیار چشمگیر بود و هیچ نظر منفی نسبت به فیلم شنیده نشد. همه ماهیت و سوژه فیلم را دوست داشتند و سوژه فیلم به گونه‌ای از سوی آقای لطیفی روایت شده بود که همه مدعوین آن را دوست داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اکران خصوصی دیگری خواهید داشت اضافه کرد: ما یک اکران خصوصی دیگر برای این فیلم در نظر گرفتیم اما اول باید وضعیت اکران عمومی این فیلم برای ما مشخص شود. الان بحث اکران‌های نوروزی مطرح است و فیلم «اسب سفید پادشاه» نیز یکی از کاندیداهای اکران نوروزی است لذا باید ببینیم که آیا این فیلم جزو اکران‌های نوروزی خواهد بود یا خیر؟ اگر به هر دلیلی فیلم «اسب سفید پادشاه» جزو اکران‌های نوروزی نباشد به احتمال قوی در اکران دوم عید، به نمایش در خواهد آمد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد حساسیت‌های محمد حسین لطیفی در تولید این فیلم تصریح کرد: من در سالهای اخیر هیچ‌گاه این افتخار را نداشتم که با آقای لطیفی همکاری داشته باشم ولی در این فیلم من شاهد حساسیت‌های آقای لطیفی در ضبط سکانس‌های فیلم بودم.

بازیگر فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» ادامه داد: آقای لطیفی آنقدر نسبت به فیلم حساس بودند که به یاد دارم برای ضبط یک سکانس – پلانی که بیشتر از ۳۰ ثانیه نبود. ایشان یک روز کامل زمان صرف کردند تا این پلان به خوبی ضبط بشود.

مجید یاسر در مورد برآورد زمانی تولید فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» اظهار داشت: برنامه ریزی ما برای تولید فیلمنامه ابتدایی که صحبت کردیم ۳۸ جلسه فیلمبرداری بود در حالی که فیلم با حدود ۴۴ جلسه فیلمبرداری به اتمام رسید و اضافه شدن تایم فیلمبرداری فقط به خاطر دقت نظر و حساسیت کارگردان بود و خدا را شکر این حساسیت‌ها جواب داد و در اکران خصوصی، همه دوستان از فیلم راضی بودند.

بازیگر فیلم سینمایی «روز سوم» در مورد بازی خود در فیلم «اسب سفید پادشاه» گفت: من قبل از اینکه تهیه کننده باشم یک بازیگر هستم و سعی کردم در این فیلم به گونه‌ای بازی کنم که این شائبه پیش نیاید که به خاطر اینکه تهیه کننده بودم این نقش را به من دادند. خدا را شکر آقای لطیفی زمانی که ۶سال قبل قرار بود این فیلم را به تهیه کنندگی آقای محسن علی اکبری بسازد و یا قبل‌تر که قرار بود به تهیه کنندگی آقای ناصر شفق بسازد من از‌‌ همان اول؛ جزو بازیگران این فیلم بودم لذا بازی من در این فیلم، ارتباطی به تهیه کنندگی من در این فیلم ندارد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» در مورد بازی متفاوت الناز شاکر دوست در این فیلم افزود: خانم الناز شاکردوست با بازی خود در فیلم «اسب سفید پادشاه» همه را غافلگیر کرد. بازی خانم شاکردوست بازی متفاوت و عجیبی بود و تفاوت بنیادینی با دیگر بازی‌های ایشان دارد واقعا بازی ایشان در این فیلم همه را حیرت زده کرد و حتی بسیاری از مدعوین که برای دیدن اکران خصوصی این فیلم دعوت شده بودند به این موضوع اشاره داشتند. معتقدم این نگاه در اکران عمومی نیز عمومیت پیدا خواهد کرد و تماشاگر با نوع دیگری از بازی خانم الناز شاکر دوست روبرو خواهند شد. با این سبک جدیدی که ایشان در فیلم اسب سفید پادشاه برای خودش انتخاب کرده است فکر می‌کنم اتفاقات خوبی برای ایشان در حوزه بازیگری زوی خواهد داد.

مجید یاسر با اشاره به اکران عمومی فیلم «اسب سفید پادشاه» تصریح کرد: معتقدم مردم به هنگام اکران عمومی این فیلم، استقبال خیلی خوبی خواهند داشت و به گفته همه کسانی که در اکران خصوصی این فیلم حضور داشتند فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های سال ۹۴ خواهد بود.
کد خبر: 79607
Share/Save/Bookmark