سریال «آسمان هوای باران دارد» در مرحله صداگذاری
سریال «آسمان هوای باران دارد» در مرحله صداگذاری
 
تاريخ : يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵
سریال «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی در حال صداگذاری و ساخت موسیقی است تا بعدا وارد کنداکتور پخش شبکه یک سیما شود.

به گزارش هنرنیوز، تصویربرداری سریال «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی اواسط تیرماه ۹۷ به پایان رسید و بعد از آن این سریال وارد مرحله تدوین و مراحل پس از تولید شد.

این سریال این روزها در حال صداگذاری و ساخت موسیقی است تا بعدا وارد کنداکتور پخش شبکه یک شود.

داستان این مجموعه تلویزیونی با طراحی و تهیه کنندگی امیر پوررحمانی نوشته احمد رفیع زاده است و روایتگر برخی از معضلات اجتماعی در حوزه جوانان و خانواده مثل چگونگی استفاده از تکنولوژی، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و ... خواهد بود.

بابک کریمی، علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، فریبا جدیکار، تیما پوررحمانی، زهره نعیمی، فاطمه مرتاضی، رضا امامی، حسین روزمه، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، کتایون علیزاده، مریم سردشتی، نجوا صاحب الزمانی، امیررضا دلیری و الهام طهموری بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

«آسمان هوای باران دارد» داستان خانواده ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند که دستمایه قصه های این سریال است.
کد خبر: 97067
Share/Save/Bookmark