کارگردان سریال «شوق پرواز»: در مقام یک ایرانی پای صندوق رای می رویم
کارگردان سریال «شوق پرواز»: در مقام یک ایرانی پای صندوق رای می رویم
کارگردان مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» گفت: در مقام پدر، مادر، شهروند و ایرانی پای صندوق های رای می رویم و سرنوشت مردم و فرزندان خود را تعیین می کنیم.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱
به گزارش هنرنیوز ، یدالله صمدی گفت : رای دادن، حق و حقوق هر انسانی است و باید از آن بهترین استفاده را کنیم.
وی اظهار کرد: ضرورت دارد همه آحاد مردم با هوشیاری، بینش و شناخت درست از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رای خود را بدهند و به این مساله اکتقا نکنند که فقط شناسنامه آنها باید مهر بخورد.

کارگردان سریال تلویزیونی «هفت سین» ادامه داد: باید عاقلانه رای دهیم و احساساتی نشویم تا انتخابات بسیار سالمی داشته باشیم و نتیجه آن خاص مردم باشد.

صمدی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توجه به مسایل فرهنگ و هنر را در اولویت برنامه های خود قرار دهند، تصریح کرد: نامزدها نباید نگاه عمیق و توجه به مسائل فرهنگ وهنر را جزو آخرین ضروریات یک جامعه بگذارند، هر نامزد می تواند حداقل با مشاور امین خود و یا خلوت خود با جستجو در فضای مجازی و اینترنت، به تاثیرات فرهنگ و هنر در زیربنای توسعه کشور آگاهی یابد.

کارگردان فیلم سینمایی «دو نفر و نصفی» خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر در ارتقا، رشد فکری، اقتصادی و امنیتی کشور تاثیر و نقش مهمی دارد و نامزدهای انتخاباتی باید این دو مقوله را باور کنند و با اعتقاد کامل درباره آن صحبت کرده و برنامه ارائه دهند.

به گفته صمدی، شناخت و آگاهی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره فرهنگ و هنر کشور به انتخاب زندگی سالم تر، بهتر و امن تر کمک می کند.

وی با بیان اینکه صنعت سینمای ایران متولی قوی می خواهد، افزود: رفاقت و تعامل در سینما از ضروریات است، باید دولت بعدی به این مساله توجه ویژه کند.

صمدی در گفتگو با ایرنا خاطرنشان کرد: لازم است اختیارات نامحدود به رئیس سازمان سینمایی داده شود تا رفاقت خود را که درد آشنا با سینماگران است، به اهالی هنر ثابت کند.
کد خبر: 94411
Share/Save/Bookmark