مشکلات سینمایی کشور باید در سطح کلان حل شود
جواد شمقدری در گفتگو با هنرنیوز:
مشکلات سینمایی کشور باید در سطح کلان حل شود
رئیس سابق سازمان سینمایی با اشاره به عدم برگزاری جلسه «شورای عالی سینما» در دولت یازدهم گفت: باور ما این بود که چون مشکلات سینمایی کشور کلان است باید در سطح کلان هم حل شود.
 
تاريخ : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹
جواد شمقدری رئیس سابق سازمان سینمایی که به هنگام بازدید از نمایشگاه مطبوعات در غرفه هنرنیوز با خبرنگار سینمایی ما گفتگو می کرد در مورد عدم برگزاری جلسه شورای عالی سینما در دولت یازدهم افزود: باور ما این بود که چون مشکلات سینمایی کشور کلان است باید در سطح کلان هم حل شود؛ لذا آقای احمدی نژاد را قانع کردیم تا در این شورا حضور داشته باشند و خوشبختانه چون ایشان خودشان هم دغدغه حل مشکلات سینما را داشتند این شورا با حضور وی ، چندین نوبت برگزار گردید.الان هم اگر این باور شکل بگیرد حتما آقای رئیس جمهور در این شورا حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: البته این عدم شکل گیری برخی از شوراها فقط شامل شورای عالی سینما نیست. خیلی دیگر از شوراها وجود دارند که هنوز با حضور رئیس جمهوری برگزار نشده است. مثل شورای عالی دنیای مجازی، در حالی که مقام معظم رهبری خیلی بر روی برگزاری این شورا دغدغه داشتند تا برگزار گردد.اما این جلسه با یک فاصله طولانی – اگر اشتباه نکرده باشم – فقط یک بار برگزار شده است.البته این امر به اولویت بندی دولت بر می گردد که آنان اولویت ها را چگونه تقسیم بندی کرده باشند.


کد خبر: 76321
Share/Save/Bookmark