علیرضا رئیسیان مهمان خزاعی در «سینمادو» می شود
علیرضا رئیسیان مهمان خزاعی در «سینمادو» می شود
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۳
دومین قسمت از برنامه «سینما دو» پنجشنبه ۱۸ آذر ماه ساعت ۲۳:۳۰ با نگاهی به آثار سینمایی علیرضا رئیسیان؛ فیلمساز کشورمان از شبکه دو سیما به نمایش در می آید.

به گزارش هنرنیوز، در این برنامه٬ علیرضا رئیسیان کارگردان سینما پس از سالها در رسانه ملی حضور می یابد و به گفتگو درباره فیلم های منتقدانه اجتماعی خواهد پرداخت. همچنین جواد طوسی ؛ منتقد سینما٬ و محمد خزاعی ؛ مجری و کارشناس برنامه در کنار محمدرضا عارف؛ مدرس و جامعه شناس و مریم اسمی خانی از فیلمسازان جوان کشور به بحث درباره آثار اجتماعی خواهند پرداخت.

اصغر همت؛‌ بازیگر سینما و تئاتر و ستار اورکی؛‌ آهنگساز نیز دیگر میهمان این برنامه هستند که در بخش قاب حضور خواهند داشت.
علیرضا رئیسیان که یکی از کارگردانان برجسته و فعال در حوزه سینمای اجتماعی ایران است آثاری همچون«دوران عاشقی»٬«چهل سالگی»٬ «پرونده هاوانا» و «ایستگاه متروک» را در کارنامه خود دارد.
«سینما دو» هر هفته میزبان یک کارگردان مطرح سینمای ایران، یک کارگردان جوان به همراه یک کارشناس و صاحب نظر غالبا جامعه شناس است که پیرامون یکی از آثار اجتماعی کارگردان مدعو در حضور علاقمندان و دانشجویان سینما و تئاتر کشور به بحث و تبادل نظر می پردازند.
گزارش های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت و گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و ... از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.
برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی هر هفته پنجشنبه ها ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
کد خبر: 93601
Share/Save/Bookmark