پیام تسلیت معاون صدا در پی درگذشت مرتضی احمدی
پیام تسلیت معاون صدا در پی درگذشت مرتضی احمدی
محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی طی پیامی درگذشت مرتضی احمدی هنرمند پیشکسوت عرصه رادیو، تلویزیون و سینما را تسلیت گفت.
 
تاريخ : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱
به گزارش هنرنیوز در پی درگذشت استاد مرتضی احمدی، هنرمند پیشکسوت عرصه رادیو، تلویزیون و سینما محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی این ضایعه را به خانواده این مرحوم و جامعه هنری کشور تسلیت گفت.

در بخشی از پیام معاون صدا آمده است: شنوندگان رادیو از دیرباز با صدای گرم و صمیمی هنرمند دوست داشتنی مرتضی احمدی انس دیرینه یافتند و همراه با او برنامه های رادیو را در زمان های مختلف تعقیب می کردند و پس از ایجاد دوران نقاهت و کسالت برای وی، خبر سلامتیش را از رادیو پی می‌گرفتند. اما دست یگانه هنرمند عالم، چه هنرمندانه گلچین می‌کند خوب‌های زمین را برای ضیافت آخرت. فقدان هنرمند مردمی زنده‌یاد مرتضی احمدی را به جامعه هنری، همکاران رادیو و به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و امیدوارم بازماندگان و دوست‌دارانش در این روزها با توسل به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در برابر این مصیبت صبور و شکیبا باشند. روحش شاد و قرین رحمت حق باد.

مرتضی احمدی، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون، بامداد یکشنبه سی‌ام آذرماه، هم‌زمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، در سن ۹۰ سالگی در منزلش درگذشت.
کد خبر: 77681
Share/Save/Bookmark