بازدید مدیران شبکه دو از پشت صحنه فیلم تلویزیونی« دنیا + من»
بازدید مدیران شبکه دو از پشت صحنه فیلم تلویزیونی« دنیا + من»
مدیران شبکه دو صبح امروز،14 دی از پشت صحنه فیلم تلویزیونی«دنیا + من» به تهیه‌کنندگی علی حجازی‌مهر و کارگردانی حمید رفاعیبازدید کردند
 
تاريخ : يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۷
به گزارش هنرنیوز ، مهدی کریمی مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو به همراه ناصر گنج­خانلو مدیر روابط عمومی، داراب کمالی مدیر اطلاعات برنامه ریزی و محمدرضا جاریانی مدیر فنی الوند این شبکه با حضور در لوکیشن «دنیا + من» در جریان روند تولید این فیلم تلویزیونی قرار گرفتند.

در این بازدید، علاوه بر حمید رفاعی کارگردان و علی حجازی مهر تهیه کننده عوامل دیگر این تله فیلم مانند روشنک عجمیان، کوروش تهامی، عزت الله مهرآوران و بازیگران خردسال محمدرضا شیرخانلو و کیمیا مولایی در لوکیشن پارک ملت حضور داشتند.

در جریان این بازدید مهدی کریمی گفت: این تله درباره رضا و مریم زوج جوانی است که پس از چند سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی می گیرند اما درست هنگام رفتن به دادگاه مشکلی برای یکی از دوستان آنها ایجاد می شود و آنها فرزندانشان را پیش این زوج جوان می گذارند، ورود این فرزندان به منزل رضا و مریم سبب شناخت بیشتر آنها از یکدیگر شده و اتفاقات تازه ای را برای آنها رقم می زند.

وی افزود: « دنیا + من» که برای پخش در ایام ۱۷ ربیع الاول، ولادت پیامبر اکرم ( ص) در نظر گرفته شده با محوریت رویکردها و سیاست های جدید جمعیت تولید می شود.

حمید رفاعی، کارگردان این فیلم تلویزیونی نیز گفت: «دنیا + من» روزهای پایانی تولید را پشت سر می گذارد که با بازی هنرمندان توانمندی مثل عزت الله مهرآوران، کوروش تهامی و روشنک عجمیان در حال تولید است .

وی افزود: همه لوکیشن های این فیلم تلویزیونی در تهران قرار دارند.

دنیا + من مورد پسند مخاطبان قرار می گیرد

در ادامه روشنک عجمیان درباره حضور خود در این پروژه گفت: در «دنیا + من» نقش مریم همسر رضا را بازی می کنم، مریم و رضا دو شخصیت کاملا متفاوتند و مشکلات متعددی با یکدیگر دارند مثلا اینکه مریم مربی مهد کودک و عاشق فرزند است اما همسرش با فرزندآوری مخالف است.

این بازیگر ادامه داد: این فیلم تلویزیونی از فیلمنامه و کست بسیار خوبی برخوردار است، با کارگردانی خوب حمید رفاعی هم تصور می کنم این کار مورد پسند مخاطبان قرار بگیرد.

محمدرضا شیرخانلو بازیگر خردسال «دنیا + من» هم درباره نقش خود توضیح داد: امیر حسین پسر بچه شیطانی است که میهمان خانواده ای می شود و با شیرین زبانی اتفاقات بسیار زیادی ایجاد می کند.

وی افزود: این تله پنجمین کار تلویزیونی من است، فکر می کنم در این فیلم نقشم کمی متفاوت است و مردم آن را دوست خواهند داشت.

محمدرضا شیرخانلو گفت: معمولا مادرم فیلمنامه را می خوانند و نقشهایم را انتخاب می کنند اما خودم دوست دارم در فیلم های اکشن بازی کنم.

در ادامه کیمیا مولایی دیگر بازیگر خردسال این فیلم تلویزیونی هم درباره نقش خود گفت: «آسمان» خواهر امیرحسین و از شخصیت های اصلی این فیلم است که برای چند روز میهمان دوست پدر و مادرشان می شوند و حضور آنها ماجراهایی را ایجاد می کند.

وی افزود: پیش از این در فیلم های تلویزیونی و سینمایی «پاشنه بلند»، «زمانی برای عاشقی»، «حال خوب»، «جامه دران» و « خواب بلند» بازی کرده بودم، برای بازی در این فیلم هم تست دادم و قبول شدم.

در ادامه این بازدید علی حجازی مهر، تهیه کننده «دنیا + من» گفت: تدوین و ساخت موسیقی این تله همزمان با تصویربرداری انجام می شود و این اثر تا پایان هفته در اختیار شبکه دو برای پخش قرار می گیرد.

«دنیا + من» که کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو سیماست، بر اساس فیلمنامه ای از سحر خرامیده تولید می شود. این تله به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) با بازی کوروش تهامی، روشنک عجمیان، امیر غفارمنش، عسل عرب، حمید وکیلی، محمدرضا شیرخانلو و کیمیا مولایی از شبکه دو روی آنتن می رود.

از دیگر عوامل این تله فیلم می توان به بابک بذرافشان تصویربردار، رضا کنشلو صدابردار، محیا رمیمی گریم، امیر صدهزاری طراح صحنه، رها زندی منشی صحنه، محمد رسولی مدیر تولید و برنامه ریز، زهرا محمدزاده عکاس و فواد بور بور تدارکات اشاره کرد.
کد خبر: 78031
Share/Save/Bookmark