افسانه ناصری در ساختمان ایده آل
افسانه ناصری در ساختمان ایده آل
اپیزود «ساختمان ایده‌آل»ازمجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی محمود معظمی از لوکیشنی در خیابان خواجه عبدالله انصاری کلید خورد.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۶
به گزارش هنرنیوز ، این اپیزود به قلم مصطفی زندی نگارش شده و خلاصه داستان آن در باره شخصیتی به نام امیر است که او همراه خانواده‌ش به آپارتمانی جدید اثاث‌کشی می‌کند. اما در همان ابتدا عنوان می‌کند سهمش از شارژ ساختمان را پرداخت نمی‌کند چون مبلغ شارژ را عادلانه نمی‌داند و اصرار دارد طبق نظرات او در نحوه محاسبه شارژ ماهیانه مورد قبول همه واقع شود. این خواسته سرآغاز لج و لجبازی بین همسایه‌ها می‌شود. لج و لجبازی که باعث می‌شود رابطه امیر با زنش خراب شود. همین مسئله امیر را بیشتر عصبانی می‌کند و تصمیم می‌گیرد به لجبازی‌هایش آن قدر ادامه دهد تا روی همسایه‌ها را کم کند و......

بنا بر این گزارش ، قاسم زارع در نقش امیر، افسانه ناصری در نقش فریبا، لیلا رحیمی در نقش نازی، پروین ملکی در نقش خانم نجم، مرتضی کاظمی در نقش پارسا، داریوش سلیمی در نقش افشار، شهاب شادابی در نقش جاوید، لیلا عزیزی در نقش نگین و..... بازیگران این اپیزود هستند.

سایر عوامل ساخت این اپیزود عبارتنداز : مدیرتصویربرداری: احمد گودرزی، صدابردار:‌ حمید یارندپور، مدیر تولید: دانیال کاشانچی، طراح صحنه و لباس: بهاره امینی، طراح چهره‌پردازی: خاطره خاشعی، منشی‌صحنه: مژگان قاضی‌زاده،عکاس: آزاده جعفری.
کد خبر: 78121
Share/Save/Bookmark